چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

در پیام قدردانی رئیس سازمان نظام دامپزشکی عنوان شد؛

مشارکت بیش از 52 درصدی کل کشور در انتخابات نظام دامپزشکی/ سازمان نظام دامپزشکی مایه امید دامپزشکان است

پیام قدردانی «دکتر حامد زارعی» به مناسبت برگزاری پنجمین دوره انتخابات استانی نظام دامپزشکی صادر شد.
کد خبر  10629
خبر مهم

فاخته- در پیام دکتر حامد زارعی آمده است:

روز جمعه بیست و نهم دی ماه سال یک هزار و چهارصد و دو به عنوان روزی به یادماندنی در تاریخ دامپزشکی کشور ثبت خواهد شد. خدا را شاکریم که به فضل الهی، با عزم راسخ در پرتویی از صداقت، تبلوری از مشارکت و بارقه‌هایی از مسئولیت‌پذیری برای آفریدن فرداهایی بهتر، پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های سراسر کشور با مشارکت و حضوری پرشور برگزار و برگ زرینی در صفحه تاریخ دامپزشکی کشور رقم خورد.

قطعا مشارکت بیش از 52 درصدی کل کشور و همچنین مشارکت بیش از 70 درصدی که در برخی از استانهای کشور شاهد بودیم، مسئولیت سازمان نظام دامپزشکی و همچنین مسئولیت تک تک منتخبین در استانهای سراسر کشور را بسیار سنگین تر از دوره های قبل خواهد کرد.

سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران حاصل تلاش‌ها و دست‌رنج بزرگان دامپزشکی و مایه امید دامپزشکان بوده و بر همه دامپزشکان فرض است تا از آن صیانت کنیم.

نظام دامپزشکی کشور در دوران سراسر افتخار خود از بدو تشکیل تا کنون روزهای پرافتخاری را پشت سرنهاده است که هر یک به تنهایی مایه مباهات، غرور و سربلندی است.

حضور موثر و به یادماندنی دامپزشکی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی و...، طی چند دهه اخیر هیچگاه از حافظه تاریخی کشور پاک نخواهد شد و همواره چون سندی گرانقدر بر اهمیت جایگاه این حرفه شریف صحه خواهد گذاشت.
امید که منتخبین شما در سراسر کشور با پشتوانه رای شما عزیزان با سرلوحه قراردادن اعتدال و عقلانیت و البته پشتکار در کنار دیگر نهادها در راستای ارتقای سطح کیفیت و امنیت غذایی کشور، اعتلای حرفه دامپزشکی در جامعه، دفاع از حقوق مادی و معنوی آنان و رسیدگی به امور حرفه‌ای، فرهنگی و معیشتی دامپزشکان، گام موثری بردارند.
تمامی کسانی که در شکل‌گیری نمایش با شکوه پنجمین دوره انتخابات شوراهای استانی نظام دامپزشکی ج.ا.ا در روز جمعه 29 دی ماه 1402 مشارکت داشتند، شایسته تقدیرند.
امیدواریم با اعلام قطعی نتایج پنجمین دوره انتخابات شوراهای استانی نظام دامپزشکی ج.ا.ا در روزهای آینده شاهد شکل‌گیری دور جدیدی از تلاش‌ها و برنامه‌ها برای شکوفایی هر چه بیشتر فعالیت‌ها در سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا با مشارکت عمومی بیش از 45 هزار عضو این سازمان باشیم.

اینجانب ضمن تشکر از همه گروه‌های دامپزشکی که با درک صحیح از اهمیت موضوع به پای صندوق‌های رای رفتند، به نوبه خود به منتخبین پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی استان‌ها تبریک عرض نموده و از تمامی مجریان انتخابات، کاندیداهای محترم، هیات‌های اجرایی و نظارتی استان‌ها و تمامی همکاران ارجمندم در جای جای ایران عزیز که در خلق این حماسه شغلی و صنفی، حضوری فراموش نشدنی و کم‌نظیر داشتند، صمیمانه تشکر می‌نمایم.

همچنین تشکر ویژه از ریاست محترم جمهور، دفتر ریاست محترم جمهور بابت حمایت هایی که این چند وقت فرمودند. از وزارت محترم کشور خصوصا شخص  وزیر محترم کشور، همه استانداران، فرمانداران، نیروی انتظامی همیشه قهرمان که تامین امنیت در محل انتخابات استانها را برعهده داشتند، تشکر ویژه دارم.

در ادامه تشکر بسیار ویژه از قوه محترم قضائیه، خاصه رئیس محترم قوه قضائیه، معاون اول محترم قوه قضائیه، نمایندگان محترم قوه قضائیه در هیات های استانی و مرکزی و دادگستری های کل کشور  که در هیات های نظارت استانها و هیات نظارت مرکزی نهایت مساعدت، همکاری و یاری را با سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران داشتند.

 ان شاء لله خداوند به همه خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت عنایت ویژه حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله عالی)، سلامت و توفیق روزافزون عنایت بفرماید.


دکتر حامد زارعی
رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران
۲۹ دی ماه ۱۴۰۲

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.