رئیس سازمان نظام دامپزشکی در آستانه انتخابات:

شخصا تا آخر پای انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها ایستاده‌ام/ با هرگونه تخلف انتخاباتی در مدت زمان تبلیغاتی و حتی بعد از انتخابات برخورد خواهد شد

دکتر حامد زارعی گفت: «بنده به نوبه خود برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های سراسر کشور ایستاده‌ام و قطعا تک تک اعضای شورای مرکزی نیز با بنده در این مهم همراه هستند.»
کد خبر  10567
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی به میزبانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا به ارائه گزارشی در خصوص مراحل برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها پرداخت.

«دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در خصوص برگزاری انتخابات گفت: «بنده به نوبه خود برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های سراسر کشور ایستاده‌ام و قطعا تک تک اعضای شورای مرکزی نیز با بنده در این مهم همراه هستند.»

وی با تاکید بر زنجیره بودن مسائل نظام دامپزشکی گفت: «قطعا انتخابات به موقع شورای نظام دامپزشکی استان‌ها، انتخابات به موقع اعضای شورای مرکزی را به همراه دارد. این موارد به صورت زنجیره‌وار به هم متصل هستند. به همین دلیل است که بنده روی برگزاری انتخبات تاکید دارم و با تمام توان ایستاده‌ام. انشالله با همت کامل همه اعضای شورای مرکزی شاهد برگزاری انتخاباتی خوب، پرشور و دور از حاشیه باشیم.»

دکتر حامد زارعی همچنین تاکید کرد: «با هرگونه تخلف انتخاباتی در زمینه تبلیغات، بداخلاقی‌ها، فرافکنی و تشویش اذهان عمومی در مدت زمان تبلیغاتی و حتی بعد از انتخابات برخورد خواهد شد و حتی فرد خاطی در صورتی که منتخب هم شده باشد اعتبارنامه آن در شورای مرکزی تایید نخواهد شد.»

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

در ادامه جلسه «دکتر علی اسحاقی» رئیس موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی به ارائه گزارشی در خصوص چگونگی افزایش ضریب نفوذ فن‌آوری‌های نوین دامپزشکی پرداخت و راه‌های مختلف این امر در جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در ادامه سایر دستورات جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • بییی
    می گوید:
    تو ........ سری قبل اتوبوس از ......... اوردن و رای اوردن با یک ناهار! چرا کسی باهاشون برخورد نکرد؟
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.