توهین آشکار به حرفه دامپزشکی در رسانه ملی!

اعتراض شدید رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در پی توهین به رشته دامپزشکی در برنامه‌ «برو پی کارت» صدا و سیما

«دکتر حامد زارعی» در خصوص توهین به رشته دامپزشکی در برنامه‌ای از صدا و سیما، نامه‌ای اعتراضی به رئیس سازمان صدا و سیما ارسال نمود.
کد خبر  10178
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، در پی پخش برنامه‌ای از شبکه صدا و سیما در روزهای اخیر با نام «برو پی کارت» که در آن توسط مجری برنامه رشته دامپزشکی مورد تمسخر قرار گرفته بود، «دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران نامه‌ای اعتراضی به رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ارسال نمود.

متن نامه به شرح ذیل می‌باشد:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر پیمان جبلی

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام عیلکم؛

احتراما، به استحضار می‌رساند در روز 16 آبان ماه جاری برنامه‌ای تحت عنوان «برو پی کارت» از شبکه امید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده که در دقیقه 41 و 30 ثانیه به وضوح به رشته دامپزشکی توهین گردیده و رشته دامپزشکی توسط مجری برنامه مورد تمسخر قرار گرفته است که موجب رنجش خیل عظیمی از دست اندرکاران مجموعه دامپزشکی کشور گردیده است.

همان‌طور که مستحضرید دامپزشکان عزیز سربازان گمنان سلامت جامعه به حساب می‌آیند. قطعا چرخه سلامت و امنیت غذایی کشور مدیون زحمات شبانه‌روزی دامپزشکانی است که در خصوص تضمین امینت غذایی و نشاندن غذای سالم بر سفره هموطنان از هیچ کوششی مضایقه نخواهند کرد.

دامپزشکان علاوه بر تامین غذای سالم و امنیت غذایی در جامعه، مسئول حفظ بهداشت و شناسایی و درمان بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان نیز می‌باشند و پیوسته با حضور به موقع و در میدان، از ورود آسیب‌های کلان به جامعه جلوگیری می‌نمایند و در این راستا متاسفانه تعداد زیادی از همکاران عرصه دامپزشکی جان خود را در جهت مصونیت جامعه و مقابله با آسیب‌ها، فدا نموده‌اند و بقیه نیز جان بر کف در این عرصه به خدمت مشغول هستند.

سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با بیش از 45 هزار عضو در کشور به نمایندگی از تمامی همکاران و دامپزشکان زحمت‌کش جامعه، نسبت به استفاده از این نوع ادبیات و رفتار توهین‌آمیز با رشته دامپزشکی و دامپزشکان که قطعا خدمات بی‌دریغ و ایثارگری‌های آنها در راه تامین سلامت مردم بر کسی پوشیده نیست، معترض بوده و خواستار عذرخواهی مجری برنامه از خانواده بزرگ دامپزشکی کشور است.

همچنین انتظار می‌رود ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن صدور اوامر مبنی بر نظارت هر چه بیشتر به برنامه‌های تهیه شده در صدا و سیما، دستورات لازم جهت تذکر و پیشگیری از موارد مشابه در خصوص سیاستگذاران و عاملان برنامه‌ساز را صادر نماید.

 

                                                                                                            دکتر حامد زارعی

                                                                                 رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

 

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.