بررسی راهکارهای رفع موانع و مشکلات موجود و تسریع در امر صادرات و ترانزیت فراورده های دامی بین ایران و روسیه

با همکاری و هماهنگی سازمان‌های دامپزشکی ایران و روسیه، راهکارهای رفع موانع و مشکلات موجود و تسریع در امر صادرات و ترانزیت ارائه و اجرایی می‌گردد.
کد خبر  9842
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، با توجه به سابقه صادرات و واردات محصولات دامی و دام زنده فی مابین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه و تمایل و علاقه دو کشور به بررسی راهکارهای توسعه، منجر به افزایش این نوع از تجارت فی مابین آنها گردیده است تا جایی که مقرر شده است تا جلسات و بازدیدهای مربوطه در این موضوع در دستور کار قرار گیرد.
در همین راستا، طی جلسه ای که با حضور سرپرست سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و معاونین و مدیران سازمان دامپزشکی ایران و مشاور ریاست دامپزشکی فدراسیون روسیه (راسخوزنادزور) و معاون ایمنی همکاری‌های بین المللی برگزار گردید؛ مواضع و مشکلات مرتبط از سوی طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.


به این ترتیب مقرر شد تا با همکاری و هماهنگی سازمان‌های دامپزشکی ایران و روسیه، راهکارهای رفع موانع و مشکلات موجود و تسریع در امر صادرات و ترانزیت ارائه و اجرایی گردد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.