چهارشنبه / ۱۲ اردیبهشت / ۱۴۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی:

در حال رایزنی و تعامل با سازمان امور اداری و استخدامی کشور هستیم تا شیوه نامه ای برگرفته از روح اصلی قانون تسری ایجاد کنیم

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در مشهد: در حال رایزنی هستیم تا شیوه نامه ای برگرفته از روح اصلی قانون تسری فوق العاده خاص ایجاد کنیم.
کد خبر  9803
خبر مهم

به گزارش پایگاه خبری فاخته، دکتر سید اصغر برائی نژاد در مشهد در جمع همکاران و مسئولین بخش های اداری اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: پیگیر مسکن همکاران هستیم و در این راه، وزارت جهاد کشاورزی همراهی مطلوب و مناسبی دارد.

وی افزود: برای بردن ارقام تسری در حکم کارگزینی مشکلاتی داریم از جمله لزوم تغییر قانون آن که بایستی در اسرع وقت به اصلاح آن از سوی مجلس شورای اسلامی بپردازیم.

وی عنوان کرد: در حال رایزنی و تعامل با سازمان امور اداری و استخدامی کشور هستیم تا شیوه نامه ای برگرفته از روح اصلی قانون تسری ایجاد کنیم.

برائی نژاد تصریح کرد: بخش های اداری سازمان دامپزشکی کشور در استان ها ضعیف دیده شده و بایستی در جهت ایجاد تشکیلات درخور اقدام لازم را انجام دهیم.

دکتر برائی نژاد تصریح کرد: تکمیل، بروز نمودن و راه اندازی پروژه گلمکان بعنوان یک پروژه ملی از برنامه های در دست اقدام سازمان دامپزشکی بوده و نیازمند حمایت سازمان برنامه و‌ بودجه کشور است.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

وی در این سفر، از مرکز بررسی بیماری های دامی گلمکان نیز بازدید کرد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • همکار
    می گوید:
    خدا کنه باز دوباره مشکل فنی و اداری ایجاد نشه، آقای دکتر تمام تلاش خودتون رو انجام بدید که توی حکم درج بشه، حقوق ما در دامپزشکی واقعا ناچیزه و بدون تسری، اسفناکه
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.