در جریان دیدار دکتر نوروزی و سردار فروتن اعلام شد:

قول مساعد ستاد کل نیروهای مسلح جهت استفاده از دامپزشکان و سایر رده های مشمول در قالب سرباز امریه در سازمان دامپزشکی کشور

دکتر "مجتبی نوروزی" معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با سردار "ابوالقاسم فروتن"، رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ضمن ستایش از دستاورد افتخارآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اجرای عملیات موفق "وعده صادق" علیه رژیم صهیونیستی، با توجه به نامگذاری سال 1403 به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم"، خواستار تسهیل شرایط استفاده از دامپزشکان و پیرادامپزشکان مشمول خدمت مقدس سربازی در قالب سرباز امریه در سازمان دامپزشکی کشور شد.
کد خبر  11240
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، وی با یاد کردن از ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و دوم اردیبهشت خورشیدی به عنوان موعد تشکیل تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملکرد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را که با نمایش قدرت، صلابت نظامی و دفاعی خود به جهان از جمله در عملیات اخیر "وعده صادق" به نمایش عینی گذاشتند موجب غرور و امنیت ملی برشمرد.
 
سردار فروتن نیز در این دیدار ضمن تبادل نظر با دکتر نوروزی، معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در خصوص طرح استفاده سازمان دامپزشکی کشور از سربازان مشمول دامپزشک و سایر رده ها در قالب طرح "سرباز امریه" ، برای رفع موانع تحقق این موضوع قول مساعد داد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

وی همچنین ضمن بیان از آشنایی کامل با وظایف و ماموریت های سازمان دامپزشکی کشور در حوزه سلامت و حضور در دورترین نقطه بابت قرنطینه های مرزی در بخشی از این دیدار صمیمی با رئیس سازمان دامپزشکی کشور، از خانواده دامپزشکان کشور بابت دفاع از سلامت جامعه و امنیت غذایی در پهنه جغرافیایی نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه از سوی همکاران جهاد دامپزشکی که با کمترین امکانات در مناطق صعب‌العبور در حال خدمات بهداشتی رایگان به عشایر و روستاییان هستند تقدیر کرد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.