معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور:

ملی نمودن پرداخت تسرّی با هدف یکسان سازی؛ استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای بهبود و ارتقاء احکام کارکنان

معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان ضمن تبریک و شادباش ایام گذشته در خصوص فعالیت‌های حوزه معاونت با توجه به اهمیت نامگذاری سال 1403 به نام "جهش تولید و مشارکت مردم" توضیحاتی ارائه نمود.
کد خبر  11238
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی همکاران سازمان دامپزشکی کشور در تامین بهداشت دام و بهداشت عمومی در سال گذشته در خصوص نقش مشارکت مردم و وظیفه دستگاههای حاکمیتی گفت: مشارکت مردم اقدامی جمعی، آگاهانه و فرایندی است که منجر به تغییر، دگرگونی واصلاح بسیاری از مشکلات و موانع خواهد گردید و کمک شایان توجهی به شفاف سازی و سالم سازی امور خواهد نمود به ویژه در سازمان دامپزشکی کشور که مخاطبان ما عمدتا تولیدکنندگان هستند که دغدغه تولید و سلامت آن را دارند .

وی با بیان اینکه مشارکت ومردمی سازی فعالیتها به بخش خصوصی و متقاضیان؛ امکان توسعه فعالیت‌ها، مطالبه گری و حضور بیشتر در صحنه اقتصادی و اجتماعی کشور را فراهم می‌آورد، افزود: برای اجرای آن نیازمند تغییر نگاه، جسارت و اصلاح اساسی فرایندها هستیم .

دکتر برایی نژاد با بیان اینکه نمی‌توان با نگاه از بالا به پایین یا محافظه کاری و بی توجهی و سختگیری؛ تولیدکنندگان، صادرکنندگان و تامین کنندگان را کمک کنیم تاکید کرد: باید در انجام وظایف قانونی، روش تسهیل گری را جلو ببریم تا به مشارکت عمومی برسیم .

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

وی در ادامه در خصوص اهم برنامه‌های حوزه معاونت توسعه سازمان دامپزشکی کشور هم مطالبی را به شرح زیر عنوان نمود .اهم برنامه‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور- ملی نمودن پرداخت تسرّی با هدف یکسان سازی؛ رفع مغایرت‌ها و کمک به ادارات کل دامپزشکی استان‌ها که شروع شده است . - استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای بهبود و ارتقاء احکام کارکنان و همچنین تامین امور رفاهی مورد نظر.- برنامه ریزی جهت ایجاد تحول ساختاری در سازمان که بخش مطالعات آن در سال گذشته به پایان رسید.- بهبود زیرساختهای دفتر فاوا که به شدت طی سال‌های گذشته آسیب دیده و عقب مانده است - تامین منابع مالی پروژه‌های ملی دردست اقدام- تقویت ناوگان حمل ونقل دامپزشکی کشور - تامین امکانات و تجهیزات تشخیصی مورد نیاز آزمایشگاههای دامپزشکی این موارد با مشارکت همه آحاد سازمان به ویژه همکاران حوزه معاونت محقق خواهد شد .

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • مهیار
    می گوید:
    هر کاری می کنید لطف کنید برای درج تسری در احکام قدم بردارید. هر سال تن ما می لرزه و ترس داریم که قطع بشه و اگر قطع بشه ما کارکنان دامپزشکی بدبخت می شیم
  • سامان
    می گوید:
    آقای دکتر. لطفا برای نشان دادن سختی کار اقدام عاجل کنید تا این همه برای تسری ما نقشه نکشن و روضه نخونن. بدونن حق ماست این تسری با این کار سخت
  • همکار اداری
    می گوید:
    هر اقدامی که انجام می شه باید دقت کنیم که اختلاف و تفرقه بین بخش های فنی و اداری ایجاد نشه و به هیچ کسی هم اجازه ندیم موش بدوونه این وسط و باعث اختلاف همکاران بشه
  • همکار
    می گوید:
    درود. تشکر دکتر برایی نژاد عزیز
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.