بازدید معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور از اجرای نظارت های بهداشتی دامپزشکی استان هرمزگان

دکتر حسن اختیارزاده معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور با حضور در استان هرمزگان، به صورت میدانی از کشتی های صیادی پرساینر و ترال واقع در لنگرگاه بندرعباس، بازدید کرد.
کد خبر  10973
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر حسن اختیارزاده معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور در سفر به استان هرمزگان، ضمن بازدید میدانی از کشتی های صیادی پرساینر و ترال در لنگرگاه بندرعباس و کارخانه فراورده های شیلاتی بندرعباس، در جلسه بازنگری و تدوین دستورالعمل های بهداشتی کشتی های صیادی و موارد مرتبط با حوزه نظارت بهداشتی، شرکت کرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

در این بازدید میدانی، همراه ایشان، مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور و معاون ایشان، مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان و رؤسای ادارات نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی ادارات کل دامپزشکی استان های جنوب کشور، اعم از؛ هرمزگان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و خوزستان حضور داشتند و موارد نظارتی مورد نظر در طی بازدید از کشتی های صیادی و کارخانه تولید فراورده های شیلاتی بندرعباس، به کارشناسان حاضر جهت اجرای بهینه دستورالعمل های بهداشتی، بیان شد، تا در راستای حفظ بهداشت عمومی و ارتقاء امنیت غذایی جامعه اقدام لازم معمول گردد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.