در نخستین جلسه شورای راهبردی تحقیقات و فناوری‌های دانش بنیان دامپزشکی به ریاست دکتر نوروزی تاکید شد؛

اقدام جدی در خصوص استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی برای تولید گوشت بایستی صورت بگیرد

شورای راهبردی تحقیقات و فناوری‌های دانش بنیان دامپزشکی با حضور معاونان وزیر و روسای دو سازمان دامپزشکی کشور و تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.
کد خبر  10552
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، نخستین جلسه شورای راهبردی تحقیقات و فناوری‌های دانش بنیان دامپزشکی به ریاست دکتر "مجتبی نوروزی" معاون وزیر و رئیس این سازمان و حضور دکتر "سید مجتبی خیام نکویی" معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور و حضور معاونان ستادی هر دو سازمان برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این جلسه ابتدا دکتر خیام نکویی ضمن دعوت از دکتر نوروزی جهت بازدید از تمام ظرفیت‌های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج بر حمایت این سازمان از تمام تصمیمات تخصصی سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد و گفت: سازمان تحقیقات مصمم است بازوی علمی و تحقیقاتی تمام معاونتهای وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌هایی مانند سازمان دامپزشکی، سازمان امور عشایر و سازمان شیلات باشد.

دکتر "مجتبی نوروزی" معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن خیرمقدم به دکتر خیام نکویی و همراهان وی در این شورا بر اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌های تحقیقاتی کشور برای ساماندهی وضعیت تولید به ویژه در خصوص برخی محصولات مانند تامین انواع گوشت سفید و قرمز از منابع نژادی داخل، عسل و کرم ابریشم تاکید .

دکتر نوروزی بر عزم راسخ سازمان دامپزشکی کشور جهت نگاه جدی در استفاده از قابلیت‌های پژوهشی با رویکرد تحقیقات برای تولید و نه تحقیقات برای تحقیقات تاکید و خاطرنشان کرد: اقدام جدی در خصوص استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی برای تولید گوشت مورد نیاز مردم کشورمان بایستی صورت بگیرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

در ادامه نمایندگان سازمان دامپزشکی کشور وسازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی ضمن قرائت گزارشی در خصوص اقدامات گذشته به دکتر نوروزی که از این پس به عنوان رئیس شورای راهبردی تحقیقات و فناوری‌های دانش بنیان دامپزشکی ایفای نقش خواهد کرد، کوشیدند طی دو ساعت جلسه مشترک چالش‌ها را ارزیابی و راهبردهای لازم در تسریع رسیدن به اهداف مد نظر تولید را مورد واکاوی قرار دهند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.