آموزش عملی واکسیناسیون به دانشجویان فعال در اردوهای جهادی، به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی به آنان و دام بسیار حائز اهمیت می باشد

مسئول هماهنگی امور جهاد دامپزشکی در دیدار با مدیرکل دفتر مبارزه با بیماری‌های دامی سازمان به بررسی برنامه‌های تخصصی اردوهای جهادی پیش رو پرداخت.
کد خبر  10525
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر "امین اسدی" مشاور معاون وزیر و  مسئول هماهنگی امور جهاد دامپزشکی پس از اعلام اقدامات جهاد دامپزشکی در اردوهای جهادی هفته بسیج که آذرماه امسال برگزار شد، گفت: در این مدت 571 اردوهای جهادی در 1127 روستا و منطقه عشایری برگزار شد که در این خدمت 417 هزار راس دام سمپاشی؛ یک میلیون و 750 هزار مترمربع سمپاشی اماکن دامی؛ یک میلیون و 600 هزار راس واکسینه دام؛ 710 هزار واکسینه طیور؛ ویزیت 35 هزار راس دام و برگزاری 3200 کلاس آموزشی ارائه گردید.

وی با بیان اینکه بر اساس مکاتبات صورت گرفته رزمایش های جهادی در سطح ملی طی دهه بصیرت ( 9 تا 19 دی ماه) با نام شهید قاسم سلیمانی خواهد بود گفت: با تشکیل کمیته فنی- تخصصی و همکاری دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان، اولویت برنامه های عملیاتی اردوهای جهادی دامپزشکی مطابق برنامه های مربوطه پیش خواهد رفت.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

اسدی در پایان خاطر نشان کرد: آموزش عملی واکسیناسیون به دانشجویان فعال در اردوهای جهادی، به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی به آنان و دام بسیار حائز اهمیت می باشد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.