چهارشنبه / ۱۲ اردیبهشت / ۱۴۰۳

پیام تسلیت سازمان دامپزشکی بابت درگذشت ناگوار عضو هیات مدیره انجمن صنفی کشتارگاه‌های صنعتی و صادرکنندگان طیور

سازمان دامپزشکی کشور به دلیل درگذشت نابهنگام عضو هیات مدیره انجمن صنفی کشتارگاه‌های صنعتی و صادرکنندگان طیور ایران پیام تسلیتی را صادر کرد.
کد خبر  10477
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، این سازمان به جهت درگذشت زنده یاد مرحوم "فرهاد قربان‌زاده امین لو"، عضو هیات مدیره انجمن صنفی کشتارگاه‌های صنعتی و صادرکنندگان طیور ایران، این ضایعه ناگوار را موجب تاسف و تاثر بسیار دانست و ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم و همچنین اعضای این انجمن و همکارانش در کشتارگاه تحت مدیریت وی، برای بازماندگان آن فعال حوزه صنعت طیور کشور از درگاه باریتعالی آرزوی صبر جزیل کرده است.

بر اساس پیام تسلیت صادره، از آنجا که متولیان دلسوز در هر تشکل صنفی در کنار ایفای نقش سازنده برای پرسنل شاغل در مجموعه محل تولید و خدمت منشاء اثرات خیر برای کل صنف و عموم مردم هستند، امید است تا روح وی به دلیل همین نقش سازنده در خدمت به خلق خدا در قرین آرامش باشد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.