معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان؛

اصلی‌ترین بخش از حوزه تخصصی دامپزشکی، کنترل و پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام می‌باشد

دکتر مجتبی نوروزی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با دکتر کرمی استاندار سیستان و بلوچستان دیدار نمود.
کد خبر  10212
خبر ویژه

به گزارش فاخته، در این دیدار دکتر نوروزی ضمن ارائه گزارش کلی از وظایف سازمان دامپزشکی کشور عنوان داشت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش از حوزه تخصصی دامپزشکی، کنترل و پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام می‌باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه مراقبت فعال دامپزشکی مانع از بروز خسارات‌ و بیماری ها می‌شود، بر اهمیت پیشگیری از شیوع هر بیماری تأکید نمود.

در ادامه دیدار دکتر کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، ضمن تشکر از حضور معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: امنیت غذایی از هر چیزی برای کشور مهم‌تر است و می‌طلبد برای افزایش تولید گوشت، زنجیره‌های تولید در دامداری‌ها بویژه بر پایه دام پرواری مورد توجه ویژه قرار گیرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

استاندار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد دریا پایه، براهمیت سواحل مکران، بنادر و ظرفیت‌های صیادی و آبزی پروری در جنوب استان و توسعه این حوزه اقتصادی و صنایع وابسته تاکید نمود و تصریح داشت: بندر چابهار، می‌تواند در زمینه ترانزیت، صادرات و واردات کشورهای دیگر نقش مهمی ایفا کند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.