مذاکره سرمایه‌گذاران قطری با سازمان دامپزشکی کشور در خصوص سایت قرنطینه مرزی بوشهر

هیات سرمایه‌‎گذاری قطری به اتفاق نمایندگان اتحادیه سراسری دامداران ایران با معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در خصوص استفاده حداکثری از ظرفیت سایت قرنطینه مرزی بوشهر به تبادل نظر پرداختند.
کد خبر  10187
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر "مجتبی نوروزی"، معاون وزیر و رئیس این سازمان امروز در دیدار با اعضای هیات مدیره اتحادیه سراسری دامداران ایران و هیات سرمایه‌‌گذار از کشور قطر، در خصوص استفاده حداکثری از ظرفیت سایت قرنطینه مرزی بوشهر تبادل نظر کردند.
 
معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در این دیدار ضمن استقبال از تمایل و آمادگی سرمایه گذاران قطری جهت احداث این سایت و نقش فعال تشکل‌های ملی مانند اتحادیه دامداران ایران جهت فراهم نمودن زمینه‌های اقتصادی و فنی این سرمایه‌گذاری قول مساعدت جهت تسریع و تسهیل در فرایند صدور مجوزهای مربوطه را داد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

دکتر نوروزی با بیان اینکه سایت‌های قرنطینه‌ای به عنوان ناظران سازمان دامپزشکی کشور بوده و نظارت دقیق بر محموله‌های دامی و فرآورده‌های خام دامی را در جهت تردّد نکردن دام‌های غیر مجاز و فراورده‌های یاد شده به منظور تامین سلامت و بهداشت عموم مردم در دستور کار دارند اظهار امیدواری کرد با مشارکت بخش خصوصی و نظارت همکاران خدوم سازمان دامپزشکی بر فرایند اجرا و  نظارت، تسریع و تسهیل در صادرات و واردات هرگونه محموله دامی با مراعات دقیق و حداکثری پروتکل‌های بین‌المللی سازمان دامپزشکی کشور فراهم گردد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.