سخنگوی سازمان دامپزشکی کشور:

جهاد دامپزشکی با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد/ مهم ترین خدمات رزمایش‌های جهادی دامپزشکی به مناطق کم برخوردار و صعب‌العبور عشایری ارائه خواهد شد

دکتر امین اسدی، مشاور معاون وزیر و مسئول هماهنگ کننده کلیه امور مرتبط با جهاد دامپزشکی سازمان دامپزشکی کشور گفت : با عنایت به اینکه مقام معظم رهبری تأکید دارند که مشکلات کشور با کار جهادی حل می‌شود، کار و خدمت جهادی به ویژه در مناطق محروم و صعب‌العبور از اولویت جدی سازمان است.
کد خبر  10169
خبر مهم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فاخته، اسدی گفت : جهاد دامپزشکی با سه مأموریت اصلی، ارائه خدمات در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، پیشگیری از بیماری‌ها دامی ، مدیریت بیماری‌ها و آموزش و ترویج مسائل مرتبط با دامداری‌ها در قالب اهداف اصلی و تخصصی سازمان دامپزشکی کشور فعالیت می‌نماید.

مسئول جهاد دامپزشکی سازمان دامپزشکی کشور گفت : در این رزمایش ها از ظرفیت های دیگر ارگان‌های دولتی و غیردولتی، و سپاه و بسیج و گروه های جهادی ، جهت تسریع خدمت رسانی به  مناطق صعب العبور استفاده می شود.

مشاور معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: کنترل بیماری‌های دام و طیور از جمله وظایف دامپزشکی است که در این راستا می‌توان بمنظور اجرای سیاست‌های سازمان دامپزشکی از استعداد و ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق روستایی جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی استفاده بهینه کرد.

اسدی ضمن اعلام اینکه  یکی از مهمترین اقدامات این سازمان، برگزاری رزمایش های برنامه محور جهاد دامپزشکی است گفت: اهم خدمات در این رزمایش‌ها به مناطق کم برخوردار و صعب‌العبور عشایری ارائه خواهد شد و این خدمات رایگان شامل واکسیناسیون، سمپاشی اماکن دامی، آموزش و ترویج ، تشخیص و درمان دام‌های عشایری خواهد بود که در سنوات گذشته امکان‌پذیر نبود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مهم‌ترین دستاوردهای اجرای طرح جهاد دامپزشکی از ابتدای آغاز این طرح که در خرداد ۱۴۰۱ صورت گرفت ، دستیابی به ۲۰ میلیون خدمت رایگان در نقاط صعب العبور اعم از واکسیناسیون درمان، تشخیص و آموزش و ترویج  بوده است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • بی نام
    می گوید:
    ۲۰ میلیون خدمت و از کجا آوردید؟ اصلا این اقا میدونه ۲۰ میلیون خدمت یعنی چی؟؟ یه طوری در مورد جهاد دامپزشکی حرف میزنه انگار قبل از وجود این مبحث هیچکس کار نمیکرد ‌وبه مناطق صعب العبور خدمات ارائه نمیشد!! گروه‌های جهادی فقط هزینه رو دست ادارات کل میذاره همه این ها شو افه و زحمت های اکیپ ها دامپزشکی رو با این حرف ها و‌رزمایش ها بی اهمیت میکنن!! خدایش دست بردارید از این شو بازی کردن ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.