بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور از اداره کل دامپزشکی استان تهران + تصاویر

دکتر مجتبی نوروزی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور و هئیت همراه از اداره کل دامپزشکی استان تهران بازدید کردند.
کد خبر  10162
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این دیدار دکتر نوروزی از کلیه بخش های اداری و فنی از جمله ادارات نظارت، تشخیص و درمان ، آبزیان ، دفتر طیور و آزمایشگاه مرکزی اداره کل  بازدید و چهره به چهره با پرسنل دامپزشکی تهران دیدار و گفت و گو کرد  و دستورات لازم را در چارچوب قانون در جهت رفع مشکلات صادر کرد.
 
معاون وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه این دیدار گفت:  دامپزشکی تاثیر بسزایی در بهداشت و سلامت مردم دارد و به همین دلیل باید مراقبت ها و حساسیت های این حوزه بطور جدی مورد توجه قرار گیرد تا به سلامت مردم خدشه وارد نشود. 
 
وی گفت: از همه تلاشگران عرصه بهداشت عمومی جامعه تشکر و قدردانی میکنم و برای پیشبرد اهداف دامپزشکی تمام قد و با تمام توان در خدمت شما و مردم عزیز هستم.
 
لازم به ذکر است در ابتدای این بازدید دکتر نوروزی و هیئت همراه با حضور در کنار مزار مطهر شهید گمنام ۸سال دفاع مقدس با نثار فاتحه با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.