برگزاری بزرگداشت یادواره شهدای دامپزشکی در دستور کار قرار گرفت

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در جلسه ستاد برگزاری بزرگداشت یادواره شهدای دامپزشکی بر ترویج فرهنگ شهادت طلبی تاکید کرد.
کد خبر  10073
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر "مجتبی نوروزی" معاون وزیر و رئیس این سازمان در ستاد برگزاری یادواره شهدای دامپزشکی گفت: فرهنگ شیفتگی رسیدن به مقام شهید و روحیه شهادت طلبی اهمیت بسیار زیادی برای نجات نظام جمهوری اسلامی و جامعه مسلمین دارد و در صورت فراگیری این باور نزد مردم به ویژه جوانان نظام با هیچ بن بستی در مقابل دشمنانش مواجه نخواهد شد.
وی با ابراز اطمینان از پیروزی مردم غزه علیه تجاوز وحشیانه رژیم ملعون اسرائیل گفت: در مقابل سکوت شرم‌آور و محافظه کارانه مدعیان حقوق بشر اسراییلی‌ها به جنون رسیده اند و با حملات وحشیانه به زنان و کودکان بی پناه، جنایات شرم آوری را در غزه رقم زده اند.
دکتر نوروزی با یادآوری اینکه نخستین یادواره شهدا را در تاریخ اسلام زینب حسینی (س) پایه‌گذاری کردند و هدف از آن ارائه پیام از خودگذشتگی برای مقاصد عالیه دین مبین اسلام است افزود:  وصایای شهدا گنجینه و عصاره یک نفر در واپسین لحظات عمر اوست و باید آن را سرمه چشمان خود سازیم.
در ادامه حجت الاسلام دکتر "سید اسماعیل حسینی مقدم" مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور نیز با بیان اینکه موضوع شهادت‌ طلبی و استقبال از شهادت نیاز واجب و مهم جامعه امروز ماست گفت: شهادت در بسیاری از موارد کشور را از خطرات علیه نظام نجات داده است و برکات زیادی عاید نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
حسینی مقدم با بیان اینکه خوشبختانه روحیه شهادت طلبی در کشورمان وجود دارد گفت: ثبت نام نزدیک به 7 میلیون نفر از کشور جمهوری اسلامی ایران برای حضور در غزه نشان می‌دهد این تعداد شهادت طلب داریم و از آنجا که امروز هیمنه رژیم اشغالگر قدس کاملا فروپاشیده است با داشتن فرهنگ شهادت می‌توان نسخه رژیم صهیونیستی را برای همیشه پیچید.
وی در ادامه به اقدام سال گذشته سازمان دامپزشکی کشور در احداث یادمان شهید گمنان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه 60 شهید در حوزه دامپزشکی داریم، یادواره شهدا اولین بار است در تهران و استان ها برگزار خواهد شد  و برگزاری یادواره ملی 21 آذرماه جاری در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

لازم به ذکر است در این نشست دکتر برائی‌نژاد معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی سازمان، مهندس مصطفی اکبرپور سرپرست اداره کل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد، دکتر امین اسدی مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان،  دکتر جعفری مسئول حوزه بسیج سازمان و حجت الاسلام فاضل کارشناس دفتر نمایندگی ولی فقیه سازمان دامپزشکی کشور نیز حضور داشتند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.