در دیدار مدیران سازمان دامپزشکی کشور با جمعی از نخبگان ملی کشور بررسی شد:

اهمیت حضور و رفع موانع جذب نخبگان ملی در بدنه سازمان دامپزشکی کشور + تصاویر جلسه

جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با جمعی از نخبگان ملی از سراسر کشور، ضمن اشاره به جایگاه و وظایف حاکمیتی تاثیر گذار سازمان دامپزشکی کشوربر بهداشت فراورده های دامی ، براهمیت حضور نخبگان در این سازمان جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه تاکید کردند.
کد خبر  10048
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، جمعی ازمدیران سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با قریب به 100 نفر از نخبگان بخش‌های مرتبط با وظایف وزارت جهاد کشاورزی، بر اهمیت حضور نخبگان ملی در مجموعه سازمان دامپزشکی کشورتاکید کردند و تاثیر این مهم را در نظارت بالا مورد بررسی قرار دادند.
 
در این دیدار، ضمن تبادل نظر در خصوص شرایط استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان رشته‌های مرتبط در حوزه نظارت بر بهداشت ،آزمایشگاهی و ... در سازمان دامپزشکی کشور، این مهم را در ارتقاء و فراگیری انجام فرایندهای  نظارتی و حاکمیتی سازمان در نظارت بهداشتی مورد بررسی قرار دادند و به ارزیابی موانع تسریع در استفاده از نخبگان و افزایش نقش حضور آن‌ها در فرایندارائه خدمات سازمان دامپزشکی کشور به مردم و ذینفعان خود پرداختند. در این دیدار مدیران و نمایندگان سازمان دامپزشکی کشور متفق‌‌القول بر اهمیت نقش استفاده از ظرفیت نخبگان در کمک به ارتقای سلامت جامعه و پیشگیری و کنترل بیماری‌ها تاکید داشتند. 
 
لازم به ذکر است در این دیدار، خانم مهندس یوسفی، سرپرست امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان دامپزشکی کشور ، دکتر عادل حقیقی رئیس مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی و مهندس عابدین رضایی معاون نوسازی و تحول سازمانی این سازمان نیزحضور داشتند که ضمن خوشامدگویی به مدعوین، توضیحاتی درباره وظایف سازمان دامپزشکی کشور به عنوان سازمانی پیشرو در خدمت‌رسانی به مردم به حاضرین ارائه کردند. 

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

در پایان  نیز به پرسش‌های حاضرین که جمعی از نخبگان رشته‌های علوم تغذیه، بهداشت مواد غذایی، علوم دامی، شیمی، تغذیه طیور و دامپزشکی بودند توسط مدیران سازمان دامپزشکی پاسخ داده شد و در ادامه از مجموعه ای به عنوان یکی از واحدهای نمونه تولید و عرضه کننده محصولات بسته بندی شده گوشت قرمز و طیور بازدید به عمل آمد.

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.