معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی در صنعت دام و طیور کشور

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه صنعت دام و طیور رکورد دار سرمایه‌گذاری در کشور است، گفت: ۶۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه اعم از واحدهای تولیدی، کارخانه‌های دام و طیور، شرکت‌های تولید مکمل و واکسن و صنایع مرتبط با دام و طیور در این صنعت به کار گرفته شده است.
کد خبر  9419
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از ایرنا، «حسین دماوندی‌ نژاد» در حاشیه مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته با وجود تلاقی با دهه نخست محرم، استقبال خوبی را هم در داخل و هم در عرصه بین‌المللی داشته است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی افزود: ۱۴ کشور اروپایی و آسیایی و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و خارجی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

دماوندی‌نژاد تصریح‌کرد: با توجه به اعمال تحریم‌های ظالمانه‌ بر علیه کشور در این سال‌ها، انتظاری برای برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور با این وسعت وجود نداشت؛ اما بخش خصوصی نشان داد بیش از انتظار توانمند است.

وی گفت: ۱۰۰ درصد صنعت دام و طیور کشور توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و هر مقدار مشکل در بخش داشته باشیم تولیدکنندگان با تلاش و بهره‌گیری از فناوری و دانش روز، کشور را بی‌نیاز خواهند کرد.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی ادامه‌داد: تولیدکنندگان ما با همت و توان بالا پای سفره مردم ایران ایستاده‌اند و از امنیت غذایی کشور دفاع می‌کنند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته از امروز (یکشنبه، اول مرداد) آغاز شده است و تا چهارم مرداد در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.