قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد:

عرضه گوشت منجمد تا پایان ماه رمضان/ واردات روزانه گوشت گوسفندی و گوساله

قائم مقام وزیر جهادکشاورزی ضمن اعلام عرضه گسترده گوشت منجمد در سراسر کشور به واردات گوشت اشاره و گفت که روزانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله به طور مستمر تا پایان ماه رمضان وارد می‌کنیم.
کد خبر  10919
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از ایسنا، علیرضا پیمان پاک گفت : برنامه‌ریزی شده که برای اسفندماه ۲۰۰۰ تن گوشت گوسفندی منجمد وارد شود که در حال حاضر در سردخانه‌ها است و آخرین مراحل تاییدیه‌های دامپزشکی را طی می‌کند تا در اسفندماه عرضه شود. این گوشت برای مصرف‌کننده ۲۳۰ هزار تومان است و قطعات پرمصرف مانند ران و سردست ۲۶۰ هزار تومان قیمت مصرف‌کننده است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در کنار آن حدود ۱۰ هزار تن گوشت گوساله منجمد وارد و ترخیص شده است. معادل همین میزان هم در گمرکات و در مسیر است. ۱۰ هزار تن هم تولید شده که تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار تن گوشت گوساله منجمد داریم که برای مصارف صنف و صنعت و رستوران استفاده شود. قیمت این گوشت ۲۸۵ تا ۳۰۰ هزار تومان براساس قطعه‌بندی و دسته‌بندی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.