سه تن از مدیران کشتارگاه های خراسان شمالی به دلایل ایجاد مخاطرات بهداشتی به مبلغ 3 میلیارد و 808 میلیون و 980 هزار ریال جریمه شدند

طی بازرسی های سرزده از واحدهای تولیدی فرآورده های خام دامی توسط کارشناسان دامپزشکی استان در سال 1402 سه نفر از متخلفین بهداشتی دامپزشکی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط بهداشتی دامپزشکی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و جریمه شدند.
کد خبر  11221
خبر ویژه

به گزارش فاخته، دکتر ابراهیم تقوایی مقدم، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان گفت: از آنجاییکه سلامت شهروندان و هم استانی های عزیز اولویت کاری و سرفصل سازمانی دامپزشکی است، کوچکترین تخلف بهداشتی و نقض قوانین و ضوابط بهداشتی دامپزشکی بخصوص از طرف افرادی که در راستای تامین گوشت قرمز و سفید استان فعالیت دارند، قابل اغماض نبوده و شدیداً پیگیری میشود.

وی افزود: در همین راستا سه تن از مدیران کشتارگاه های استان به دلایل ایجاد مخاطرات بهداشتی که مستقیم در سلامت مردم موثر است جمعاً به مبلغ سه میلیارد و 808 میلیون و 980 هزار ریال جریمه شدند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

تقوایی مقدم تاکید کرد: هم استانی های عزیز همواره میتوانند با سامانه 1512 به عنوان امن ترین و سریع ترین پل ارتباطی مردم و دامپزشکی شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه نمایند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.