جایگزینی مجازات جریمه نقدی واحد صنفی متخلف بهداشتی به تهیه گوشت قرمز برای مصرف مدد جویان بهزیستی

واحد صنفی متخلف در شهرستان بندر ماهشهر از سوی مقام قضایی به تهیه 700 کیلوگرم گوشت قرمز برای مصرف مدد جویان بهزیستی شهرستان محکوم شد
کد خبر  9980
خبر روز

به گزارش فاخته، روح اله قنواتی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بندرماهشهر در تشریح این خبر گفت: در راستای بازرسی های بهداشتی از رستوران ها و مراکز نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در مجتمع اقتصادی شهرستان، پیمانکار یک واحد عرضه فرآورده خام دامی به دلیل عدم رعایت ضوابط و قوانین بهداشتی در واحد صنفی به مرجع قضایی معرفی گردید.

وی در ادامه بیان نمود: با پیگیری های حقوقی اداره دامپزشکی شهرستان و درایت دادیار محترم دادسرای عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره)، پیمانکار متخلف به تهیه و تحویل 700 کیلوگرم گوشت قرمز ( معادل دو و نیم میلیارد ریال) به اداره بهزیستی بندرماهشهر جهت توزیع به مددجویان تحت پوشش این اداره محکوم گردید، که با قطعیت یافتن حکم صادره متهم نسبت به اجرای مجازات و تهیه گوشت اقدام نمود.

قنواتی در ادامه افزود: تامین امنیت غذایی و ارتقاء بهداشت مواد غذایی با منشا دامی از مهمترین اهداف و اولویت های اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به شمار می رود.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

رئیس اداره دامپزشکی بندر ماهشهر در پایان از همشهریان  درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلفات احتمالی، فرآورده خام دامی که از لحاظ ظاهری مشکوک و فاقد تاریخ تولید و انقضاء می باشد، و نیز هر گونه زنده فروشی و ذبح غیر بهداشتی دام و طیور در سطح شهر و معابر در راستای مقابله و پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام خصوصا تب خونریزی دهنده کریمه کنگو مراتب را به اداره دامپزشکی اطلاع نمایند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.