انتصاب "دکتر ناصر رضایی" به عنوان سرپرست اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور استان اردبیل

"دکتر ناصر رضایی" به عنوان سرپرست اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور، زنبور عسل، کرم ابریشم و آبزیان منصوب شد.
کد خبر  9979
خبر روز

به گزارش فاخته، بر اساس حکم دکتر مهدی فیضی مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل دکتر ناصر رضایی به عنوان سرپرست اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور، زنبورعسل، کرم ابریشم و ابزیان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل؛ در بخشی از حکم انتصاب آمده است:

نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور، زنبورعسل، کرم ابریشم و آبزیان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از توان علمی، عملی و کارشناسی همکاران در تامین امنیت غذایی، حفظ و حراست از سرمایه های دامی، ارتقاء جایگاه حوزه سلامت جامعه و تحقق اهداف سازمانی تلاش و اهتمام ویزه ای معمول داشته و با رعایت اصول قانونمندی و منشور اخلاقی سازمان، در سایه توجهات حضرت ولیعصر ( عج) موفق و موید باشید.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

گفتنی است وی پیش از این مسئولیت هایی نظیر رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردبیل به مدت 4 سال و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نمین به مدت 5 سال را در کارنامه فعالیت خود دارد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.