نماینده ولی فقیه در دیدار با کارکنان دامپزشکی استان:

کار شما مقدس است و خدمت به مردم مقدس تر

صبح امروز جمعی از کارکنان دامپزشکی استان با حضور در دفتر حجت الاسلام عبادی نماینده ولی فقیه به مناسبت هفته دامپزشکی با وی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر  9953
خبر روز

 به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی صبح امروز به مناسبت هفته دامپزشکی جمعی از کارکنان دامپزشکی استان با حجت الاسلام عبادی نماینده ولی فقیه دیدار و گفتگو کردند .

 حجت الاسلام عبادی در این دیدار گفت: از دیدار و بیانات شما بهره  بردم و زحمات و خدماتی که کارکنان دامپزشکی میکشند را میتوان از زوایای مختلفی بررسی  کرد .

 وی گفت: حفاظت و نگهداری از حیوانات که جزء سرمایه اقتصادی مردم محسوب میشود و دیگری مسئله تامین غذای جامعه است .

 حجت الاسلام عبادی افزود: غذای سالم بدن سالم و جامعه سالم اینها جزء کارهایست که کار شما را با اهمیت نشان میدهد .

وی افزود: یک لایه پنهان دیگر در کار شما ارزشمند است و آن خدمت به موجودات زبان بسته میباشد چرا که حیوان یک موجود زبان  بسته است و خدمت به آن بسیار ارزشمند میباشد .

 نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خداوند موجودات را آفرید برای خدمت به بشر تا مایه رزق و روزی و اطعام گردد و باید با حیوانات خوش رفتار بود و بارها این موضوع در احادیث و سخنان ائمه نیز تاکید گردیده است .

 دکتر محمد علی بخشی کارشک مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه بابت اهمیت به دامپزشکی و بیانات ارزشمند ایشان گفت: خدمات دامپزشکی یک قرن قدمت دارد و شعار دامپزشکی امسال نیز دامپزشکی یک قرن خدمت میباشد .

وی ضمن گزارشی جامع از اقدامات و خدمات صورت گرفته در دامپزشکی استان گفت: دامپزشکی میتواند با خدمات خود سبب افزایش راندمان تولید و اشتغال زایی  گردد .

بخشی کار در دامپزشکی را جهادی  عنوان کرد و گفت:  تمام تلاش مجموعه دامپزشکی استان خدمت به مردم در سریعترین زمان ممکن میباشد و خوشبختانه رضایت از کارکنان دامپزشکی در سراسر استان مشهود میباشد .

 حجت الاسلام حیدری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان در این دیدار گفت : در دامپزشکی ساعت خاصی برای خدمت وجود ندارد و کار در دامپزشکی شبانه روزی میباشد چرا که خدمت به مردم زمان و مکان نمی شناسد .

وی گفت: خوشبختانه کارکنان دامپزشکی استان افرادی سختکوش ، مومن و با تقوا میباشد و علت آن نیز خدمت به مردم خوش قلب و با صفای عشایر و مردمان سختکوش در روستا میباشد .

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

 بنا بر این گزارش این دیدار در ساعت 7 صبح امروز  به مناسبت هفته دامپزشکی با حضور مدیر کل دامپزشکی استان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و تعدادی از همکارن مجموعه دامپزشکی برگزار گردید .

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.