مدیرکل دامپزشکی استان ایلام خبر داد:

ساختمان نظام دامپزشکی ایلام افتتاح شد

دکتر یونس احمدی گفت: برای نوسازی و بهسازی و تجهیز ساختمان نظام دامپزشکی استان که در محل دامپزشکی شهرستان ساخته شده بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
کد خبر  9936
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از ایسنا، دکتر یونس احمدی، مدیرکل دامپزشکی استان ایلام در مراسم افتتاح ساختمان نظام دامپزشکی استان، اظهار کرد: دامپزشکی استان ایلام از فعالیت‌های بخش خصوصی و فعالیت‌های نظام دامپزشکی حمایت می‌کند و با همکاری دیگر سازمان‌های تابعه از جمله نظام دامپزشکی برای خدمات رسانی به مردم گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به اینکه توسعه مراکز ساختمانی دامپزشکی در کنار فعالیت‌های نظارت بهداشتی و امنیت غذایی جزو اهداف اصلی دامپزشکی استان است، افزود: برای نوسازی و بهسازی و تجهیز ساختمان نظام دامپزشکی استان که در محل دامپزشکی شهرستان ساخته شده بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

دکتر «عبدالحسین قیطاسی» ، رئیس نظام دامپزشکی استان ایلام نیز با تقدیر از حمایت‌های مدیرکل دامپزشکی استان ایلام از فعالیت های بخش خصوصی و کمک برای ساخت ساختمان نظام دامپزشکی استان، اظهار کرد: نظام دامپزشکی استان ایلام در حوزه‌های مختلف تمدید و صدور پروانه‌های بهداشتی واحدهای دامداری، گاوداری و آبزیان و همچنین صدور و تمدید پروانه مراکز درمان، درمانگاه‌ها، آزمایشگاه، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و.. فعالیت می‌کند.

وی افزود: ۵۶۰ نفر در استان ایلام عضو سازمان نظام دامپزشکی استان ایلام هستند و در همه مناطق استان ایلام درمانگاه و داروخانه‌ها برای خدمات رسانی به دامداران و بهره برداران وجود دارد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

قیطاسی تصریح کرد: در استان ایلام ۱۸ درمانگاه، ۴۱ دروخانه، ۳ واحد بیمارستانی وجود دارد، همچین ۳۵ نفر به عنوان مسئول فنی در واحدهای تولیدی مشغول فعالیت هستند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.