تا اوایل سال آینده؛

آزمایشگاه مرجع دامپزشکی خراسان جنوبی به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: در صورت تأمین اعتبار، آزمایشگاه مرجع دامپزشکی امسال یا نهایت اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر  9924
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از مهر، محمد علی بخشی صبح یکشنبه در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه در حال احداث آزمایشگاه مرجع دامپزشکی، بیان کر: در صورت تأمین اعتبار این پروژه امسال یا نهایت اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: اداره کل در نظر دارد تور رسانه‌ای بازدید از پروژه را با حضور مسئولین و خبرنگاران برگزار کند تا از نزدیک در جریان روند اجرای کار قرار گیرند.

بخشی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون دام در استان، گفت: با مدیریت و برنامه‌ریزی از سوی دامپزشکی استان بیماری هاری کاهش یافته و در سطح کشور نیز جزو استان‌های برتر در زمینه واکسیناسیون هستیم.

سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی هم در این دیدار با تاکید بر نقش دامپزشکی در تأمین سلامت و امنیت غذایی جامعه، اظهار کرد: در بین مردم و نماز جمعه گزارشی از نارضایتی از مجموعه دامپزشکی دریافت نکرده‌ایم که این جای تقدیر و تشکر دارد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت راه اندازی آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی، گفت: امید است با رفع موانع و تأمین اعتبار لازم این پروژه استانی به زودی به بهره برداری برسد تا هم استانی‌ها از خدمات آن بهره مند شوند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.