برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه دامپزشکی سقز

مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه دامپزشکی سقز برگزار شد.
کد خبر  9863
خبر روز

   به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، روز سه شنبه مورخ: 4 مهرماه ۱۴۰۲ در محل فرمانداری سقز با حضور مدیرکل دامپزشکی کردستان و فرماندار سقز دکتر آرام بحری به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی سقز معرفی و از خدمات دکتر علی بابائیان رئیس قبلی شبکه دامپزشکی تقدیر شد.

   فرماندار سقز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: حفظ سرمایه دامی، ایجاد مشوق‌ها برای تقویت صنعت دام، تأمین و تضمین بهداشت و سلامت فرآورده‌های دامی، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و دام، اتخاذ تدابیر لازم برای حفاظت از امنیت غذایی، تقویت نظارت‌ها و جمع‌آوری مرغ زنده از برنامه‌های محوری دامپزشکی باشد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

   جعفر توان، تغییرات مدیریتی و واگذاری مسئولیت‌ها را در راستای بهبود سیستم اداری و تقویت نقاط قوت و رفع ضعف‌ها مهم برشمرد و خواستار تلاش مجدانه برای توسعه و آبادانی شهرستان در حوزه مسئولیت‌های محوله شد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.