انتصاب «رضا فروزان» به عنوان رئیس حراست اداره کل دامپزشکی استان خوزستان

«رضا فروزان» به عنوان رئیس حراست اداره کل دامپزشکی استان خوزستان منصوب شد.
کد خبر  9851
خبر روز

به گزارش فاخته، مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست اداره کل دامپزشکی استان خوزستان با حضور وبیناری معاون حراست سازمان دامپزشکی کشور، مدیرکل دامپزشکی استان، معاون حراست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و روسای ستادی دامپزشکی استان در سالن جلسات دامپزشکی استان خوزستان برگزار  گردید.

ناصر عسکری فرد مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه سید محمد بخات موسوی و حضور مسئولین مربوطه در این مراسم افزود: وجود حراست فعال و کارآمد در هر دستگاه اجرایی باعث سلامت، کارآمدی و پیشرفت و ترقی آن دستگاه در راستای انجام وظایف سازمانی و خدمتگزاری موثرتر به مردم می شود.

در ادامه معاون حراست سازمان دامپزشکی کشور نیز اظهار داشت: حراست امین همکاران و سازمان بوده و با داشتن اشراف کامل به مسائل و موضوعات وظیفه پیشگیری از اتفاقات احتمالی را دارد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

در پایان از زحمات و خدمات سید محمد بخات موسوی طی دوران تصدی حراست اداره کل دامپزشکی استان قدردانی و رضا فروزان به عنوان رئیس جدید حراست اداره کل دامپزشکی خوزستان معرفی شد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.