کارمندان نمونه اداره کل دامپزشکی استان سمنان معرفی شدند

دکتر محمد تقی حیدریان معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان سمنان از انتخاب کارمندان نمونه اداره کل دامپزشکی استان در آستانه فرا رسیدن هفته دامپزشکی مطابق با شیوه نامه ابلاغی سازمان دامپزشکی کشور براساس حداکثر امتیاز فرم ارزشیابی سالیانه خبر داد.
کد خبر  9834
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، دکتر محمد تقی حیدریان معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان با اعلام این خبر افزود: بر اساس ارزیابی بعمل آمده با در نظر گرفتن نمره ارزشیابی سال ۱۴۰۱ کارکنان دامپزشکی استان در ۷ سطح، کارمندانی که حائز بالاترین نمره و امتیاز بوده اند به عنوان کارمند نمونه انتخاب شده اند.

وی در ادامه انتخاب کارمند نمونه را زمینه ساز و عامل ایجاد انگیزه درمیان کارکنان دانست وتصریح کرد: نباید این تفکر اشتباه القا شود که با انتخاب احدی از کارکنان بعنوان کارمند نمونه ،دیگر کارکنان فعالیت و تلاش موثری نداشته اند بلکه باید بر این باور بود که تمام کارکنان تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسئولیت های قانونی، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و وجدان کاری، عدالت، صداقت، امانت داری و خدمت را سرلوحه ی گفتار و کردار خود قرار دهند.

در پایان دکتر حیدریان اضافه نمود: مدیران و کارمندان نمونه استان بر اساس نمره ارزشیابی ۱۴۰۱ به شرح ذیل میباشند:

۱-دکتر وحید قدس معاون سلامت

۲-دکتر علی اصغر جلاوند رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دامغان

۳-دکتر مرضیه بینائی دامپزشک

۴-آقای محمد نظری کارشناس فنی

۵-آقای مسعود شاطری کاردان فنی

۶-آقای سعید حاجی عبدالرحیم خباز کارشناس مسئول اداری

۷-خانم محبوبه ایازی کاردان اداری

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.