انتصاب دکتر جواد نگارستانی بعنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

دکتر جواد نگارستانی به عنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب شد.
کد خبر  9822
خبر روز

به گزارش فاخته، داوود بیگلری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، طی حکمی دکتر جواد نگارستانی را به عنوان بعنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب کرد.

 
در طی این حکم آمده است :

جناب آقای دکتر جواد نگارستانی

با سلام

احتراماً نظر به توانمندی، تجارب ارزنده و سوابق جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب می گردید، امید است با اتکال به خداوند قادر متعال با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و در راستای اهداف و سیاست های دولت مردمی آیت الله رئیسی، با رعایت قوانین و مقررات ضمن نظارت، پیگیری، هماهنگی و همکاری با کلیه واحدهای سازمانی و دستگاههای وابسته، در اجرای سیاست های و اهداف مندرج درشرح وظایف تشکیلات ابلاغی و امور محوله موفق و موید باشید.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

داوود بیگلری – رئیس سازمان جهاد کشاورزی استا ن کرمان

پایگاه خبری تحلیلی فاخته انتصاب دکتر نگارستانی را به جامعه دامپزشکی کشور و تمامی تولیدکنندگان استان کرمان در حوزه تولیدات دامی تبریک گفته و برای وی آرزوی توفیق روزافزون دارد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.