رئیس کمیسیون صنایع غذایی اتاق ایران:

تشکیل کمیته «استاندارد بهداشت و دامپزشکی» برای رفع چالش‌های صنایع غذایی

ابوالحسن خلیلی از تشکیل چهار کمیته تخصصی با عناوین صادرات، استاندارد بهداشت و دامپزشکی، پایش قوانین مخل تولید و توسعه دانش عمومی مواد غذائی برای رفع چالش‌های صنایع غذایی خبر داد.
کد خبر  9808
خبر روز

به گزارش فاخته، ابوالحسن خلیلی رئیس کمیسیون صنایع غذایی اتاق بازرگانی ایران گفت: در اولین جلسه کمیسیون صنایع غذایی تصمیم بر فعالیت ۴ کمیته گرفته شد که شامل کمیته صادرات، کمیته استاندارد بهداشت و دامپزشکی، کمیته پایش قوانین و مقررات مخل تولید و کمیته توسعه دانش عمومی مواد غذایی در بین مصرف‌کنندگان است.
 
 وی در ادامه افزود: آمار ۵ ماهه ابتدای سال نشان از صادرات قابل ملاحظه مواد غذایی دارد که پیشران این صادرات صنعت لبنیات و شیرینی و شکلات می باشد که هر چه عوامل تولید در این صنایع ثابت باشد حفظ بازارهای صادراتی امیدوارکننده‌تر خواهد بود.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)
 
خلیلی اظهار کرد: بخش قیمت‌گذاری دستوری همواره از دغدغه‌های تولیدکنندگان و فعالین صنعت غذا بوده و با رویه پیش گرفته شده توسط سازمان حمایت و موضوعات کارشناسی مطرح شده از سوی انجمن های تخصصی و اتاق بازرگانی، امید داریم خروج قیمت‌گذاری دستوری از برخی از کالاها و انتقال مسئولیت قیمت گذاری به واحد تولیدی بر اساس ضوابط صورت پذیرد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.