مدیرکل دامپزشکی خوزستان:

مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی پاسداران و حافظان تامین بهداشت عمومی جامعه

مدیرکل دامپزشکی خوزستان، مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی با توجه به حساسیت و تنوع زمینه های فعالیتی شان در استان خوزستان، پاسداران و حافظان تامین بهداشت عمومی جامعه هستند.
کد خبر  9800
خبر روز

به گزارش فاخته، این نشست با حضور مدیرکل دامپزشکی استان و اعضای انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی استان در دفتر مدیرکل دامپزشکی خوزستان برگزار شد.

در این نشست اعضای هیات مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی ضمن بیان شرح وظایف خود، دغدغه ­مندی و مشکلات صنفی مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی را مطرح و خواستار رفع مشکلات و موانع مطرح‌ شده شدند.

در ادامه ناصر عسکری فرد مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان ضمن قدردانی از سعی و تلاش مسئولانه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در حوزه تامین بهداشت عمومی استان بر لزوم پیگیری مستمر و موثرتر مسائل فنی بهداشتی توسط انجمن صنفی مربوطه تاکید و تصریح نمود: ضرورت دارد که هیات مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی، شورای نظام دامپزشکی و مدیریت اداره کل دامپزشکی در راستای رفع دغدغه های شغلی و صنفی مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی استان با پیگیری و هم افزایی گام های موثرتری بردارند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

وی ادامه داد: مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی با توجه به حساسیت و تنوع زمینه های فعالیتی شان در استان خوزستان، پاسداران و حافظان  تامین بهداشت عمومی جامعه هستند و جایگاه بسیار مهمی در مجموعه دامپزشکی استان دارند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.