انعقاد قرارداد 13 میلیارد و 500 میلیون ریالی بین دامپزشکی ایلام و بخش خصوصی

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با اشاره به شتاب طرح برون سپاری خدمات دامپزشکی به بخش خصوصی، گفت: در سال جاری در قالب ماده88، بیش از 13 میلیارد و 500 میلیون ریال قرارداد با بخش خصوصی منعقد شده است.
کد خبر  9790
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، دکتر یونس احمدی اظهار کرد: برون سپاری خدمات دامپزشکی استان ایلام به بخش خصوصی در قالب ماده 88 یکی از طرح های مهم در استان ایلام طی 2 سال گذشته بوده که در سال جاری شتاب بیشتری گرفته است.

وی گفت: این طرح در اجرای تکالیف قانونی دستگاه های اجرایی استان ایلام است که دامپزشکی یکی از دستگاه های پیشرو  در طرح برون سپاری خدمات در استان است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: در سال جاری 43 قرارداد واکسیناسیون دام و 9 مورد قرارداد واکسیناسیون طیور انجام شده است، در مجموع در قالب طرح برون سپاری خدمات 52 مورد قرارداد با بخش خصوصی منعقد شده است.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دکتر احمدی افزود: مجموع قرارداد ریالی منعقد شده در طرح برون سپاری خدمات دامپزشکی شامل واکسیناسیون دام و طیور، 13 میلیارد و 500 میلیون ریال با بخش خصوصی طی سال جاری بوده است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.