انتصاب دکتر داریوش سرگزی به عنوان معاون مدیرکل و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان چابهار

طی حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، معاون مدیرکل و رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان چابهار منصوب شد.
کد خبر  9743
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان در حکم صادر شده از سوی دکتر غلامرضا سرگزی مدیر کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان آمده است:
 
 جناب آقای دکتر داریوش سرگزی
 
با سلام،
 
احترامأ با عنایت به سوابق، تعهد، حسن مدیریت و عملکرد جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون مدیرکل و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان چابهار تعیین می‌گردید.
 
اهمیت تنوع و گستره فعالیت‌های جاری دامپزشکی ایجاب می‌نماید که با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها، امکانات و نیروهای متخصص و متعهد در نیل به هدف تامین بهداشت دام و فرآورده‌های دامی اهتمام ورزید. توفیق حضرتعالی جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)
  
لازم به ذکر است در این مراسم، دکتر غلامرضا سرگزی مدیر کل دامپزشکی استان، از تلاش ها و زحمات آقای دکتر سیدمحمدامین حسینی در مدت ریاست سابق اداره دامپزشکی شهرستان چابهار تقدیر و تشکر نمود.
 

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.