امام جمعه مشگین شهر:

حاضرم از تریبون نماز جمعه خدمات گسترده دامپزشکی را بازگو نمایم

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان مشگین شهر در دیدار سرپرست اداره دامپزشکی استان اردبیل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، معاونین و جمعی از مسئولان دامپزشکی این شهرستان که روز شنبه 18 شهریور ماه در محل دفتر امام جمعه ترتیب یافت، گفت فراهم آوردن امنیت غذایی مردم کار مقدسی است بنده حاضرم از تریبون نمازجمعه خدمات گسترده دامپزشکی را به مردم بازگو نمایم. به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین رضا باوقار در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید اداره کل دامپزشکی استان گفت امیدوارم این انتصاب مبارک منشا خیر و برکت برای استان و خدماتی که انجام می دهید ذخیره آخرت باشد.
کد خبر  9737
خبر روز

نماینده ولی فقیه  و امام جمعه شهرستان مشگین شهر در دیدار سرپرست اداره دامپزشکی استان اردبیل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، معاونین و جمعی از مسئولان دامپزشکی این شهرستان که روز شنبه 18 شهریور ماه در محل دفتر امام جمعه ترتیب یافت، گفت فراهم آوردن امنیت غذایی مردم کار مقدسی است بنده حاضرم از تریبون نمازجمعه خدمات گسترده دامپزشکی را به مردم بازگو نمایم.

به گزارش  فاخته، حجت الاسلام و المسلمین رضا باوقار در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید اداره کل دامپزشکی استان گفت امیدوارم این انتصاب مبارک منشا خیر و برکت برای استان و خدماتی که انجام می دهید ذخیره آخرت باشد.

امام جمعه مشگین شهر حوزه امنیت غذایی و تضمین سلامت و بهداشت عمومی جامعه را از مهمترین ماموریت های دامپزشکی در جامعه عنوان کرد و تامین غذا و سلامت و حلیت غذای مصرفی مردم را از دیدگاه اسلام مورد تاکید قرار داد.

حجت الاسلام با وقار با اشاره به اینکه فلسفه وجودی همه مسئولین خدمات رسانی خالصانه و صادقانه به مردم است و خدمت به خلق ا... اجر و قرب معنوی و اخروی دارد گفت نظام مقدس جمهوری اسلامی با این گستردگی خدمات بسیار مظلوم مانده است.

امام جمعه مشگین شهر به موضوع جهاد تبیین و تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و اهتمام به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را از وظایف خطیر دستگاههای اجرایی در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم دانست و گفت تک تک مسئولین در هر رده مدیریتی که هستند باید فعالیت ها و خدمات خود را در قالب دولت خدمتگزار به مردم بازگو نمایند چراکه تداوم این خدمات و گزارش آنها باعث ایجاد امید، انگیزه و روحیه خود باوری در مردم شده و اعتماد عمومی جامعه افزایش می یابد.

در ابتدای این دیدار سرپرست اداره کل دامپزشکی استان ضمن ابراز خرسندی از توفیق کسب شده و تقدیر و تشکر از امام جمعه مشگین شهر در حمایت های بی دریغ از دامپزشکی به بیان اهداف و برنامه های این اداره کل پرداخت.

دکتر مهدی فیضی به تشریح الویت های اداره کل در سه محور حفظ و حراست از جمعیت دامی استان از طریق پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مختلف، تامین سلامت و بهداشت مواد غذایی از طریق نظارت بهداشتی بر اماکن تولید، توزیع و استحصال فراورده های خام دامی و تامین بهداشت عمومی جامعه از طریق مبارزه با بیماریهای مشترک بین انسان و دام پرداخت و بر گستردگی این فعالیت ها تاکید کرد.

این مقام مسئول دامپزشکی استان افزود با توجه به رویکرد دولت سیزدهم؛  دامپزشکی استان تمام توجه خود را  خدمت به جامعه هدف دامپزشکی  که همان محروم ترین و آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند کرده و هدف ما بالا بردن کیفیت خدمات رسانی به این عزیزان و در پی آن افزایش رضایت مندی مردم و افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام است.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دکتر فیضی ضمن دعوت از امام جمعه مشگین شهر جهت حضور در مجموعه دامپزشکی و آشنایی با فعالیت های این ارگان سلامت محور، هدف از این دیدار را تجدید میثاق با ولایت و آرمانهای انقلاب، معرفی رئیس جدید دامپزشکی مشگین شهر و طلب دعای خیر برای مجموعه خدوم و گمنام دامپزشکی و استفاده از رهنمود های فرزانه امام جمعه در انجام مسئولیت ها و خدمات رسانی به جامعه هدف دامپزشکی عنوان کرد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.