انتصاب دکتر علی نوروزی به عنوان رئیس جدید شبکه دامپزشکی مشگین شهر

فرماندار شهرستان مشگین شهر در مراسم تکریم رئیس پیشین و معارفه رئیس جدید دامپزشکی این شهرستان که با حضور سرپرست اداره کل دامپزشکی استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون توسعه مدیریت و همکارانی از دامپزشکی مشگین شهر در محل فرمانداری برگزار شد به نقش ذاتی و اثر گذار دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی جامعه تاکید کرد و گفت امنیت غذایی لازمه رسیدن به توسعه اقتصادی است.
کد خبر  9729
خبر روز

به گزارش فاخته، فرماندار شهرستان مشگین شهر در مراسم تکریم  رئیس پیشین و معارفه رئیس جدید دامپزشکی این شهرستان که روز سه شنبه 14 شهریورماه با حضور سرپرست اداره  کل دامپزشکی استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون توسعه مدیریت و همکارانی از دامپزشکی مشگین شهر  در محل فرمانداری  برگزار شد به نقش ذاتی و اثر گذار دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی جامعه تاکید کرد و گفت امنیت غذایی لازمه رسیدن به توسعه اقتصادی  است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان؛ دکتر شهرام محمدی ارتقاء شاخص های سلامت و بهداشت همگانی را از اهداف و الویت های کاری خود در دوران خدمتش عنوان کرد و با اشاره به خدمات ارزنده دامپزشکی در راستای حفظ و حراست از سرمایه دامی منطقه و پاسخگویی به نیازهای دامداران، دامپروران و روستائیان منطقه خواستار استمرار این خدمات سلامت محور و عام المنفعه شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان مشگین شهر خدمت صادقانه به مردم را ماندگار و از اهم وظایف مدیران و مسئولان برشمرد  و گفت فرصت خدمات رسانی به مردم بسیار زود گذر بوده و لازم است مسئولان با سعه صدر و گشاده رویی با مردم برخورد و پاسخگوی مشکلات آنها باشند.

دکتر محمدی در ادامه سخنانش ضمن انتقاد از برخی مدیران  که خدمات و عملکرد دستگاه متبوع خود را به مردم اطلاع رسانی نمی کنند گفت جهاد تبیین در شرایط کنونی کشور امری بسیار مهم و حساس است و ضرورت دارد مدیران با انعکاس خدمات خود به مردم علاوه بر امید آفرینی در مردم و ایجاد رضایت مندی؛  اعتماد عمومی مردم  به نظام و دولت مردمی را افزایش دهند.

فرماندار مشگین شهر در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از تلاشها و خدمات دکتر رامین آریا رئیس پیشین  دامپزشکی این شهرستان به علت بازنشستگی و اتمام دوران خدمت تقدیر و تشکر و ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر علی نوروزی در سمت جدید بر داشتن برنامه مدون، شناخت پتانسیل ها و توانمندیهای دامپروری منطقه و رفع نقاط ضعف و مشکلات فعالان حوزه دامپروری تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار سرپرست اداره کل دامپزشکی استان گفت همه ما در مجموعه دامپزشکی استان علاوه بر اینکه رسالت و هدف اصلی خود که همان تامین امنیت غدایی و  تضمین سلامت عمومی جامعه است را دنبال می کنیم وظیفه داریم در راستای حمایت از نظام،  ولایت و جهاد تبیین گام برداشته و  با خدمات رسانی مطلوب و صادقانه به جامعه هدف دامپزشکی که از محروم ترین و آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند و ایجاد رضایتمندی در آنها  با افزایش اعتماد عمومی  سزمایه اجتماعی نظام را افزایش دهیم.

دکتر مهدی فیضی  گزارش جامع و کاملی از فعالیت های دامپزشکی در حوزه های مختلف فعالیت ارائه کرد و با بیان اینکه در حال حاضر طرح یکپارچه و سراسری تب برفکی همزمان در سراسر استان در روستاهای مشکین شهر نیز با جدیت انجام می شود گفت سلامت و بهداشت دام و مبارزه با بیماریهای مشترک بین انسان و دام تضمین کننده سلامت انسانها است و دامپزشکی در این راستا مسئولیت جدی و خطیری دارد.

دکتر مهدی فیضی گفت حفظ و حراست از سرمایه دامی  رویکرد اصلی دامپزشکی و افزایش سطح خدمات از اهداف و برنامه های مهم دامپزشکی است و همه ما در مجموعه دامپزشکی استان هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی در یک تیم واحد شبانه روز تلاش می کنیم بستر اقتصاد دامپروری شکوفا و رونق تولید در حوزه دام و طیور استان بیش از پیش فراهم شود.

این مقام مسئول دامپزشکی استان تصریح کرد نگاه دامپزشکی نگاه توسعه محور در تامین امنیت غذایی و سلامت محور در ارتقاء سلامت عمومی جامعه است.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان در بخش دیگری از سخنانش گفت سعی می کنیم انتخاب و جایگزینی مدیران شهرستانی با هماهنگی فرمانداریها و در جهت ایجاد شرایط بهتر و در راستای منافع مردم منطقه باشد و منجر به رضایت مندی عموم و افزایش اعتماد عمومی شود.

دکتر فیضی با اشاره به اینکه مسئولیت ها ماندنی نیست و تمامی مدیران روز تکریم و معارفه را تجربه می کنند افزود معتقدیم پایان مسئولیت به معنای خاتمه خدمات رسانی نیست و پذیرفته ایم در هر پست و مقامی که هستیم در خدمت بی منت  به مردم باشیم.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.