افتتاح پست دامپزشکی شنبه و طسوج در آخرین روز هفته دولت

با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دشتی پست دامپزشکی شهدای عشایر بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی افتتاح شد.
کد خبر  9699
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، روز چهارشنبه ۸ شهریور ماه  و با حضور فرماندار، معاون فرماندار ، بخشدار شنبه و طسوج و جمعی از مسئولان شهرستان دشتی پست دامپزشکی شهدای عشایر بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی افتتاح شد.
 
در ابتدای مراسم یاسین بهزادی رییس شبکه دامپزشکی ضمن خیر مقدم خدمت فرماندار محترم و هیئت همراه و همچنین تبریک به مناسبت هفته دولت از تلاشهای بخشدار شنبه و طسوج،  روسای جهاد کشاورزی، امور عشایر و تعاونی روستایی جهت پیگیری و تامین فضایی مناسب جهت استقرار نیرو و داروخانه تقدیر و تشکر کرد. 
 
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان دشتی افزود: در بخش شنبه و طسوج ۲۱ واحد روستایی و ۳۴ واحد عشایری پرورش دام وجود دارد  که ۷۰ درصد جمعیت دامی سبک شهرستان معادل ۹۵ هزار راس گوسفند و بز که ۶۶ هزار راس دام  متعلق به عشایر استو همچنین ۵۰۰ راس گاو و ۲۹۰ نفر شتر در این بخش وجود دارد. 
 
وی اشاره کرد :در این بخش ۴۵۰ نفر روستایی و ۳۶۰ نفر عشایر به شغل دامداری مشغول هستند.
 
بهزادی گفت: بخاطر رشادت های عشایر در طول ۸ سال دفاع مقدس و زحمات زیادی که عشایر در تامین گوشت قرمز و فرآورده های خام دامی در شهرستان دارند این پست به نام شهدای عشایر نامگذاری شده است.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)
 
در این مراسم علی بحرانی فرماندار شهرستان دشتی ضمن تبریک  هفته دولت از زحمات تمامی مسولان و دولت بخاطر خدمات ارزنده و فراگیر در همه زمینه ها تقدیر و تشکر و از همه مدیران ارگان های ذیربط بخصوص دکتر تنگستانی مدیر کل دامپزشکی استان در جهت راه اندازی این پست تقدیر و تشکر کرد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.