برخورد با مراکز دارویی دامی متخلف در گیلان

معرفی ۱۹ مرکز درمانی و دارویی دامپزشکی متخلف در گیلان به هیات تخلفات

۱۹ مرکز درمانی و دارویی دامپزشکی متخلف در گیلان به هیات تخلفات معرفی شدند.
کد خبر  9624
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیرکل دامپزشکی گیلان گفت: در راستای اجرای عملیات پایش شبکه توزیع دارو‌های دامی، داروخانه‌ها و مراکز درمانی دامپزشکی سراسر گیلان مستمر رصد می‌شوند.

دکتر هادی بابایی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از قاچاق و توزیع خارج از شبکه دارو‌های دامی و الزام مراکز دارویی به رعایت زنجیره تامین و توزیع دارو و واکسن اعلام کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون، از ۲۶۵ مراکز درمانی و ۳۸۸ داروخانه‌های دامپزشکی گیلان بازدید شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت نیز به ۱۶ مرکز درمانی و دارویی به دلیل سرپیچی از نحوه قانونی توزیع دارو و واکسن تذکر داده شد و ۳ مرکز هم که مستمرعملکرد خلاف قانون داشتند، به هیات تخلفات نظام دامپزشکی گیلان معرفی شدند.

مدیرکل دامپزشکی گیلان، از دامداران خواست؛ برای دریافت دارو به داروخانه‌های مجاز مراجعه و به تاریخ تولید و انقضای دارو‌ها توجه کنند و هرگونه تخلف را به سامانه ارتباطی ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی استان اطلاع دهند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

گیلان ۱۱۷ مرکز درمانی دامپزشکی شامل بیمارستان، مطب تمام وقت و نیمه وقت با ۷۷ داروخانه، ۷ آزمایشگاه، و ۸ شرکت پخش واکسن و دارو، و نیز ۴ کارخانه تولید دارو و مکمل‌های دامپزشکی دارد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.