تیتری عجیب! ما که گشتیم؛ نبود!

اجرای طرح هوشمندسازی دامپروری با همکاری دامپزشکی و بسیج جامعه کشاورزی الشتر

طرح هوشمند سازی دامپروری با همکاری دامپزشکی و کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان سلسله (قرارگاه امنیت غذایی شهید هاشم ساجدی) در حال اجرا می باشد.
کد خبر  9588
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از به گزارش روابط عمومی دامپزشکی استان لرستان، دکتر مهرداد دولتشاه رئیس دامپزشکی شهرستان الشتر در این خصوص بیان داشت که این طرح در ابتدای ماه با هدف جهاد ملی امنیت غذایی پایدار و بهره وری دام سبک با تشکیل جلسه هماهنگی شروع شد. 

دکتر دولتشاه افزودند که با تعاملات بین اداره دامپزشکی شهرستان و مربیان بسیجی طرح هوشمندسازی دامپروری، سم پاشی جایگاه دام جهت جلوگیری از شیوع بیماری‌های انگلی با حضور دهیار روستا ها صورت می گیرد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان الشتر اضافه کرد که در این طرح به طور همزمان توزیع واکسن نیوکاسل آشامیدنی برای انواع طیور بومی و آموزش چهره به چهره با دامداران و ارائه توصیه های لازم در خصوص بیماری تب مالت نیز انجام می شود.

دکتر دولتشاه در خاتمه افزود: این طرح برای تمام روستاهای شهرستان قابل اجرا بوده و تاکنون دهستان ها و روستاهای سراب هنام، پرسک، کیان، کهمان بالا، کرم الهی، فرج الهی، کهمان پایین و یوسفوند از مزایای این طرح برخوردار شده اند.

فاخته- در تیتر انتشار یافته در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل دامپزشکی لرستان، تیتری با عنوان «اجرای طرح هوشمندسازی دامپروری با همکاری دامپزشکی و بسیج جامعه کشاورزی الشتر» منتشر شده است که در ابتدا برای ما بسیار جذاب نشان داد و یاد طرح های هوشمندسازی دولت که بر اساس آن بخشی از امور یا تمام آن در قالب الکترونیک یا با اجرای سامانه های خاص انجام می شود؛ افتادیم! اما با مطالعه متن خبر، فقط فعالیت های دامپزشکی الشتر را به صورت تجمیعی دیدیم! ضمن عرض خداقوت به همکاران عزیز استان و شهرستان، به نظر بد نیست در انتخاب تیترها از واژگان ماورایی و عجیب و غریب کمتر استفاده شود و بر اساس اصول مطبوعاتی، «تیتر» نشان دهنده همان چیزی باشد که در متن است! نظر شما چیست؟

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.