کشف و ضبط 109 واحد انواع داروی انسانی در بازدید مشترک کارشناسان اداره‌کل دامپزشکی و علوم پزشکی کردستان از مراکز بخش خصوصی دامپزشکی

گشت مشترک دامپزشکی و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی با حضور رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی کردستان و نماینده معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان در روز سه‌شنبه مورخ: 17 مردادماه 1402 انجام شد.
کد خبر  9520
خبر روز

 به گزارش فاخته، دکتر گلاله قادرمزی رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی کردستان در گفتگویی در این باره اظهار داشت: در این بازدید مشترک تعدادی از مراکز بخش خصوصی شهرستان سنندج شامل داروخانه‌ها و درمانگاه‌های دامپزشکی در خصوص تهیه و مصرف داروهای انسانی مورد بازدید قرار گرفت.

   دکتر قادرمزی افزود: در این بازدید، از یک درمانگاه دامپزشکی 109 واحد انواع داروی انسانی کشف و ضبط و به محل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان منتقل شد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

  دکتر قادرمزی ضمن تاکید مجدد بر ممنوعیت استفاده از داروهای انسانی در مراکز خدماتی دامپزشکی، بر دریافت هر نوع دارو و واکسن از مبادی مجاز و مشروط به دارا بودن هویت، مجوز ساخت یا توزیع از سازمان دامپزشکی کشور تاکید نمود.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.