حمله هولناک ۴ سگ ولگرد به کودک مینابی

کودک 11 ساله مینابی بر اثر حمله سگ‌های ولگرد، به شدت زخمی و راهی بیمارستان شد.
کد خبر  9494
خبر روز

یه گزارش فاخته به نقل از صدای میناب، براساس گزارش های رسیده امروز بعد از ظهر حوالی ساعت ١۶ در کوچه ٢٢ محله ولیعصر میناب کودکی مورد حمله سگ های ولگرد قرار گرفته و بشدت از ناحیه صورت و دست و پا زخمی شده که جهت مداوا به بیمارستان منتقل می شود.

به گفته پدر این کودک ،امروز عصر  این کودک برای رفتن به سوپرمارکت از منزل خارج میشود که در کوچه مورد حمله هولناک ۴ قلاده سگ ولگرد قرار میگیرد که اگر همسایه ها به داد این کودک نمی رسیدند حادثه تلخی رقم میخورد.

وی گفت : حمله سگ های ولگرد به حدی هولناک و وحشیانه بوده است که تقریبا تمامی بدن کودک دچار جراحات عمیق و جدی شده است.

پدر این کودک افزود : سگ های ولگرد در این محله موجب سلب امنیت و آرامش اهالی بوده و سابقه حمله به دیگر افراد را هم داشته اند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

گفتنی است از آنجایی که مسئولیت جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب در سطح شهر به عهده شهرداری است بنابراین میبایست شهرداری نسبت به این موضوع پاسخگو بوده و برای حفظ امنیت شهروندان هرچه سریع‌تر اقدام به جمع آوری سگ های بلاصاحب کند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.