اقدام نظام دامپزشکی استان تهران در جهت شفافیت مالی؛

دعوت از اعضا برای مشاهده جزئیات دخل و خرج ها در سال ۱۴۰۱ + پیشنهاد فاخته

نظام دامپزشکی استان تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد که اعضا در صورت تمایل می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۴ لغایت ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ با مراجعه به محل شورای نظام استان تهران از جزئیات صورت‌های مالی مطلع گردند.
کد خبر  9475
خبر روز

به گزارش فاخته در این اطلاعیه آمده است:

«قابل توجه اعضای محترم نظام دامپزشکی استان تهران

بدینوسیله به اطلاع اعضای فرهیخته استان تهران می‌رساند، پیرو جلسه شورای نظام دامپزشکی استان تهران در مورخه ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ مورد تایید قرار گرفت.

لذا اعضای محترم در صورت تمایل می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۴ لغایت ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ با مراجعه به محل شورای نظام استان تهران از جزئیات صورت‌های مالی مطلع گردند.

با احترام دکتر محمدرضا جهانبخش رفیعی؛ خزانه‌دار شورای نظام دامپزشکی استان تهران»

فاخته- این اطلاعیه در نوع خود گام بلندی در جهت شفاف سازی است که می تواند به عنوان الگو برای سایر نهادها از جمله شوراهای استانی و حتی ستاد سازمان نظام دامپزشکی مورد استفاده قرار گیرد و بدینوسیله ضمن جلب اعتماد اعضا، میزان مشارکت نیز در بخش های مختلف از سوی اعضا افزایش یابد. پیشنهاد دوم نیز این است که شورای مرکزی نظام دامپزشکی، شوراهای استانی را موظف کند که در پایان هرسال مالی این اقدام را عملیاتی کنند و شفاف سازی مالی در دستور کار استان ها قرار گیرد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.