تشکیل کانون تخصصی بسیج دامپزشکی در ایلام برای اولین بار در کشور

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام از تشکیل کانون تخصصی بسیج دامپزشکی در ایلام برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: دامپزشکی از ظرفیت‌های بسیج برای خدمات رسانی در مناطق محروم کمک می‌گیرد.
کد خبر  9421
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی ایلام، دکتر یونس احمدی ، مدیرکل این اداره بیان کرد: با توجه به درخواست اداره کل دامپزشکی استان ایلام برای تشکیل و ایجاد کانون تخصصی بسیج دامپزشکی، مجوز این کانون تخصصی برای اداره کل دامپزشکی صادر شده است.
 
وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیج برای خدمات رسانی در بخش‌های مختلف، گفت: از ظرفیت‌های بسیج برای خدمات رسانی دامپزشکی در مناطق دور دست استان استفاده شده است.
 
مدیرکل دامپزشکی تصریح کرد: در آخرین بار ماه گذشته ۱۲ گروه جهادی در دامپزشکی استان ایلام به صورت رایگان در مناطق مختلف استان ، ۱۵ نوع فعالیت به ارزش ۵ میلیارد ریال را به مردم به صورت رایگان ارائه کردند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

وی گفت: در واقع اصل ترین هدف از تشکیل کانون تخصصی بسیج دامپزشکی در ایلام، حمایت از فعالیت‌های گروه‌های جهادی و افزایش خدمات تخصصی رایگان در مناطق مختلف استان است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • فتوتی
    می گوید:
    بسیج تخصصی جامعه دامپزشکی برای اولین بار در سال گذشته در استان خراسان رضوی تاسیس شد. از فاخته انتظار می رود با توجه بیشتر اخبار را کار کند
  • فاخته
    می گوید:
    همراه گرامی، آقای فتوتی از تذکر شما ممنون هستیم. این خبر، بازنشر از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل دامپزشکی ایلام بود که با همان تیتر درج شده در آن پایگاه منتشر شده است.
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.