برگزاری جلسه هم اندیشی با مسئولین فنی بهداشتی در شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز / حضور و غیاب مسئولین فنی با هماهنگی شبکه باشد

این جلسه با حضور مسئولین فنی بهداشتی واحدهای بسته بندی و قطعه کاری گوشت قرمز، گوشت مرغ، پای مرغ، تخم مرغ، کارخانه های لبنی و ناظرین بهداشتی کشتارگاه ها در محل شبکه دامپزشکی طرقبه و شاندیز تشکیل شد.
کد خبر  9315
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز، دکتر قدرتی رئیس شبکه طرقبه شاندیز گفت؛ در این جلسه دو ساعته در خصوص آخرین بخشنامه ها و دستورالعمل های نظارتی و رعایت الزامات بهداشتی در مراکز صحبت و وظایف قانونی مسئولین فنی بهداشتی متذکر و یادآوری شد.

وی اظهار داشت: مسئولین فنی بهداشتی نماینده دامپزشکی در مراکز مربوطه هستند که وظیفه تأمین سلامت و بهداشت انواع فرآورده خام دامی مصرفی مردم را بر عهده داشته و بایستی با نظارت دقیق و گزارش تخلفات در واحدها، وظیفه شرعی و قانونی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

دکتر قدرتی در ادامه وظایف ابلاغی مسئولین فنی بهداشتی را یادآوری و تاکید کرد: نظارت بر محموله های ورودی و خروجی به خصوص محموله های صادراتی و تعیین تکلیف آن در سامانه یکپارچه قرنطینه و همچنین انجام آزمایشات ادواری به صورت ماهانه از جمله اقدامات درخواستی اداره دامپزشکی شهرستان می باشد.

در ادامه ی جلسه دکتر سجادی معاون شبکه در خصوص تمدید پروانه بهداشتی واحدها و مسئولین فنی بهداشتی صحبت و بیان داشت: با عقد قرارداد ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی با کارفرما، پیگیری حقوق و معوقات مالی تسهیل و از مسائل و مشکلات بعدی کاسته خواهد شد.

سجادی همچنین افزود: مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی بایستی حضور فعال در واحدها داشته باشند و استفاده از مرخصی استحقاقی و استعلاجی با هماهنگی شبکه و تعیین جایگزین صورت گیرد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

در پایان جلسه رئیس شبکه و کارشناسان مربوطه به پرسش ها و ابهامات مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی پاسخ دادند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.