شش ماه حبس برای متصدی سردخانه غیر مجاز آلایش دامی در شهرستان اصفهان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان گفت: متصدی سردخانه غیر مجاز آلایش دامی که سال گذشته در شهرستان اصفهان کشف گردید، پس از طی مراحل قانونی به شش ماه حبس تعزیری محکوم گردید.
کد خبر  9293
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان، دکتر حسینی (رئیس شبکه) در این خصوص گفت: در ادامه روند پرونده کشف سردخانه غیرمجاز آلایش دامی با بیش از 120 تن فرآورده های خام دامی، که در سال گذشته توسط بازرسی های کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شهرستان، صورت گرفت و پس از طی مراحل قانونی منجر به معدوم سازی 28 تن از این فرآورده ها به دلیل فساد و غیر قابل مصرف بودن انسانی شد، متصدی این سردخانه نیز با پیگیری های حقوقی صورت گرفته و با دستور مقام قضایی به شش ماه حبس تعزیری محکوم شد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان در پایان گفت: تهدید بهداشت عمومی و سلامت شهروندان خط قرمز دامپزشکی است و این شبکه همواره پیگیر برخورد قانونی با هرگونه تخلف بهداشتی در این زمینه می باشد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.