کشف و ضبط 900 بسته داروی خارج از شبکه توزیع از یکی از داروخانه های دامپزشکی شهرستان مانه و سملقان

900 بسته داروی خارج از شبکه توزیع پخش استانی از یکی از داروخانه های دامپزشکی شهرستان مانه و سملقان کشف و ضبط گردید.
کد خبر  9245
خبر روز

به گزارش فاخته، طی رصد و پایش داروهای دامپزشکی یک قلم داروی خارج شبکه توریع به تعداد 900 بسته دارو با ارزش کلی حدود دو میلیارد و 500 ریال، با مبدا خرید نامشخص کشف و ضبط گردید.

محمدرضا سروناز، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مانه و سملقان گفت: با تایید اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی مبنی برعدم تامین دارو از شرکت های پخش دارویی مجاز استان،  این تعداد دارو کشف شده، ضبط و متخلف به مراجع قضایی معرفی شد تا برابر مقررات برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: طی بازدید های مستمر شبکه دامپزشکی، رعایت اصول نسخه نویسی توسط مراکز درمانی و همچنین نسخه پیچی در داروخانه ها مورد رصد کارشناسان قرار می گیرد تا خدمات دامپزشکی با کیفیت هرچه بیشتر به دامداران ارائه گردد.

سروناز با بیان اینکه یکی از وظایف واحد تشخیص و درمان دامپزشکی شهرستان، نظارت بر عرضه داروهای مورد تایید سازمان و تهیه دارو از شرکت های پخش دارویی مجاز استان می باشد، از تشدید نظارت ها برداروخانه های دامپزشکی در موضوع قاچاق و فروش دارو بدون نسخه خبر داده و از دامداران شهرستان درخواست نمود در صورت مشاهده تخلفات دارو و واکسن در حوزه دامپزشکی گزارشات خود را با تلفن 1512 به شبکه دامپزشکی ارئه نمایند و در هنگام خرید داروهای دامپزشکی به تاریخ انقضا آن حتما توجه نمایند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.