برگزاری اولین نشست تخصصی همیاران سلامت دامپزشکی در شهرستان مشهد

اولین نشست تخصصی همیاران سلامت دامپزشکی، در محل سالن جلسات شبکه دامپزشکی مشهد برگزار شد.
کد خبر  11376
خبر روز

به گزارش فاخته، دکتر محمد سیاح، رئیس شبکه دامپزشکی، گفت: اجرای طرح همیار سلامت و حضور کارشناسان بخش خصوصی دامپزشکی، به منظور نظارت بر فرآورده های خام دامی بویژه انواع گوشت قرمز و سفید در هتل ها و رستوران ها، که با محوریت اداره کل دامپزشکی و با همکاری نظام دامپزشکی استان صورت گرفته است به عنوان فاکتور کنترل کیفی فرآورده های خام دامی، باعث ارتقاء بهداشت و رعایت ضوابط بهداشتی در مجموعه هتل ها و رستوران ها می گردد. .

وی، بیان داشت: کلیه مراحل کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی بویژه انواع گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی و ... مورد استفاده درآشپزخانه هتل ها و رستوران ها، در این طرح، طبق دستورالعمل ها و بخشنامه های صادره از سوی سازمان دامپزشکی می باشد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

سیاح، در نشست با همیاران سلامت تاکید کرد: انواع گوشت تازه مورد استفاده در آشپزخانه  هتل ها و رستوران ها  باید از کشتارگاه ها، مراکز بسته بندی و یا قصابی های مجاز تهیه شده و مستندات کافی در خصوص هویت گوشت و مشخصات مبدا تهیه آن موجود بوده، همچنین در خصوص انواع گوشت منجمد باید بصورت بسته بندی همراه با مشخصات کامل گوشت از مراکز بسته بندی تهیه گردد.

در پایان کارشناسان شبکه دامپزشکی، با ارائه آخرین ضوابط و مقررات اجرایی دامپزشکی برای این مراکز، شاخص های بهداشتی که در این حوزه  مورد تاکید است را برای همیاران سلامت بیان نمودند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.