تفاوتی بین همکاران در بخش خصوصی و دولتی قائل نیستیم

اولین جلسه مسئولین فنی بهداشتی در حوزه نظارت با حضور معاون سلامت ، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی استان خراسان جنوبی، روسا و کارشناسان شبکه های دامپزشکی و مسئولین بهداشتی سراسر استان بصورت حضوری و وبیناری در محل اداره کل دامپزشکی استان برگزار گردید.
کد خبر  11337
خبر روز

به گزارش فاخته، دکتر مریم ملکی رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان در دیدار با مسئولین بهداشتی مستقر در مراکز تولید ، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی سراسر استان اظهار داشت : در مجموعه اداره کل دامپزشکی استان تفاوتی بین همکاران در بخش خصوصی و دولتی قائل نیست و همه برای یک هدف و ارتقا بهداشت عمومی در حوزه دامپزشکی گام بر میداریم

وی گفت:  عملکرد همکاران در بخش دولتی و خصوصی مکمل هم می باشند و از این حیث جایگاه و عملکرد همکاران در بخش خصوصی اگر بالاتر نباشد قطعا پایین تر نخواهد بود و ما در مجموعه دولتی وظیفه داریم در راستای احقاق حقوق مسئولین فنی بهداشتی از هیچ کوششی دریغ نکنیم کما اینکه مسئولین بهداشتی نیز باید به شرح وظایف خود واقف بوده و در مجموعه ای که کار می کنند تاثیر گذار باشند.

ملکی گفت: در کنار حضور تاثیر گذار اهداف عالیه سازمان دامپزشکی که تولید محصول با رعایت شرایط و ضوابط بهداشتی می باشد را  تولید و عرضه نمایند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

در این دیدار مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در حوزه های مختلف به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند و در نهایت در راستای ارتقا جایگاه مسئولین فنی بهداشتی تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • دامپزشک
    می گوید:
    با خواندن تیتر این خبر یاد این جمله از کتاب "قلعه حیوانات" نوشته "جورج اورول" افتادم. "همه حیوانات با هم برابرند، اما برخی برابرترند"
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.