کسب مقام قهرمانی فرزند همکار دامپزشکی استان خوزستان در مسابقات آسیایی کیوکوشین کاراته

پویا قرابی در اولین دوره مسابقات آسیایی کیوکوشین کاراته سبک کاتای انفرادی موفق به کسب مقام اول گردید.
کد خبر  11138
خبر روز

به گزارش فاخته، پویا قرابی فرزند علی قرابی کارمند اداره دامپزشکی شهرستان گتوند با شرکت در اولین دوره مسابقات آسیایی کیوکوشین کاراته سبک کاتای انفرادی موفق به کسب مقام اول گردید.

در حکم قهرمانی آقای پویا قرابی، که از سوی فدارسیون جهانی کیوکوشین و فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران صادر شده است آمده است:

بدینوسیله گواهی می شود آقای پویا قرابی که در اولین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا یوکوشین WKFB شرکت کرده و به مقام اولی دست یافته است.

این گواهی برای قدردانی از تلاش های برجسته شما اعطا می شود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان این موفقیت را به وی و خانواده محترم ایشان تبریک گفته و امیدوار است با یاری جستن از الطاف الهی ، همواره در عرصه های مختلف زندگی موفق و پیروز باشند.

شایان ذکر است: آقای پویا قرابی در این دوره مسابقات در بین 60 ورزشکار شرکت کننده از 25 کشور آسیایی در رده بزرگسالان ضمن کسب مقام قهرمانی توانست سهمیه مسابقات جهانی را بدست آورد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.