ضبط 41 قلم داروی دامپزشکی تاریخ منقضی به ارزش 450 میلیون ریال

دکتر کامران درخشنده، رییس اداره دامپزشکی شهرستان همدان گفت: تمامی داروخانه و مراکز پخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک موجود در شهرستان همدان که در حوزه دامپزشکی فعالیت دارند بصورت مستمر بازرسی و فعالیت آن ها تحت نظارت کارشناسان می باشد.
کد خبر  11074
خبر روز

به گزارش فاخته، وی در ادامه از تاسیس 1 واحد آزمایشگاه دامپزشکی و یک واحد مرکز پخش استانی دارو در سال 1402 خبر داد  و اظهار کرد: تعداد 11 داروخانه ؛ 6 مرکز درمانی؛ 3 آزمایشگاه؛ 3 مرکز مایه کوبی و 5 شرکت پخش دارویی دامپزشکی در سطح شهرستان وجود دارد و  از انجام 503 مورد بازدید در سال 1402خبر داد و گفت: طی بازرسی کارشناسان اداره دارو و درمان این شهرستان از داروخانه دامپزشکی مقدار 41 قلم داروی تاریخ منقضی به ارزش 450میلیون ریال ضبط گردید.

وی خاطرنشان کرد: دامداران و مرغداران محترم از خرید بی رویه و استفاده از هر گونه دارو در گله بصورت خودسرانه خودداری نمایند و پیش از هر اقدام با دامپزشک مشورت نمایند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

درخشنده در پایان بیان نمود:دامداران و مرغداران محترم می توانند شکایات و یا انتقادات خود را از طریق تماس با شماره 32651735  و 1512 مطرح و پیگیری نمایند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.