اشتغال بیش از 40 نفر در طرح های برون سپاری خدمات درمانی دامپزشکی در شهرستان مشهد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد گفت: از ابتدای سال جاری در راستای برون سپاری خدمات درمانی دامپزشکی بیش از 40 نفر فارغ التحصیل رشته دامپزشکی در بخش تشخیص و درمان دامپزشکی شهرستان مشغول بکار شده اند.
کد خبر  10977
خبر روز

به گزارش فاخته، دکتر محمد سیاح با بیان این موضوع ابراز داشت: از اقدامات مهم دامپزشکی در سال های اخیر بحث برون سپاری خدمات دامپزشکی در حوزه تشخیص و درمان بوده که این امر موجب اشتغال بیش از ۴۰ نفر در سال جاری شده است.

وی هدف از برون سپاری وظایف را تامین و پایداری بهداشت و سلامت جمعیت دامی شهرستان برشمرد و اظهار داشت: با توجه به تاسیس و راه اندازی مراکز متعدد درمانی و آزمایشگاهی در بخش خصوصی دامپزشکی شهرستان و سرمایه گذاری های گسترده افراد تحصیل کرده و متخصص در این حوزه، می توان علاوه بر تسریع در وضعیت ارائه خدمات بهداشتی دامپزشکی به دامداران، رشد شاخصه های بهداشتی و تامین بهداشت و سلامت جمعیت دامی را نیز شاهد بود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

رئیس شبکه دامپزشکی مشهد در ادامه اظهار داشت: شهرستان مشهد دارای 92 درمانگاه و کلینیک، 47 داروخانه، 32 مرکز واکسیناسیون، 9 ازمایشگاه و 5 بیمارستان دامپزشکی می باشد که 293 فارغ التحصیل رشته های مختلف دامپزشکی در این مراکز مشغول خدمت رسانی به شهروندان می باشند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.